دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-تهران میکاپ


حال میخواهیم مراحل انجام آرایش دخترانه با یکدیگر دنبال کنیم. با کمک یک قلموی بزرگ پودر فیکس را به همه جای صورتتان بزنید. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. آرایش بهتر است طبیعی باشد ، نه بیش از اندازه، چون که فرم و صورت حقیقی خود را از دست می دهید. تلاش کنید آرایش قسمت های گوناگون را به طور هماهنگ افزایش دهید.

  • بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
  • در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید.
  • به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود.
  • سپس، آن را به صورت خود فشار دهید تا اطمینان یابید که از آشفتگی میکاپ خود در فرایند اعمال جلوگیری می‌کنید.روی ناحیه‌هایی تمرکز کنید که احتمالاً در طول روز لمس خواهند شد (معمولاً ناحیه T).

کانتور، سایه‌ها را ایجاد و ابعاد صورت را افزایش می‌دهد و هایلایتر زیباییهای صورت را برجسته می‌سازد. هایلایتر و کانتور در فرمولاسیونهای مایع، پودر و کرم نیز تولید و عرضه می‌شوند. یکی از محصولات دیگری که لازم است در این آموزش آرایش صورت معرفی شود، کانسیلر است. این محصول به منظور ایجاد لایه‌ای اضافی برای کاوردهی نقاط سیاه، جوشها، لکه‌ها یا هر نقطه دیگری که به کاوردهی بیشتری نیاز دارد، استفاده می‌شود. هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

کرم پودر اینستنت لیفت SPF30 دبورا، سبک و آبرسان بوده و با داشتن SPF30 همزمان با عملکرد کرم پودری یک ضدآفتاب خوب نیز به شمار می‌آید. این کرم‌پودر دارای عملکرد لیفت فوری نیز می‌باشد و با آبرسانی عمیقی که انجام می‌دهد، باعث احیا و صاف شدن پوست نیز می‌شود. بعد از آماده شدن پوست و زیر‌سازی مناسب نوبت به استفاده از کرم‌پودر می‌رسد. یکی از دلایل بد شدن فرم آرایش روی صورت و به هم خوردن آن استفاده نکردن از زیرسازها و استفاده مستقیم از انواع کرم‌پودر است.

سپس، آن را به صورت خود فشار دهید تا اطمینان یابید که از آشفتگی میکاپ خود در فرایند اعمال جلوگیری می‌کنید.روی ناحیه‌هایی تمرکز کنید که احتمالاً در طول روز لمس خواهند شد (معمولاً ناحیه T). نباید در آموزش آرایش صورت خود این نکته را فراموش کنیم که مداد ابرو در دستیابی به طبیعیترین ظاهر ممکن، مفید واقع می‌شود. در واقع، مداد ابرو نه تنها خطوطی را ایجاد می‌کند که بیشترین شباهت را با موهای طبیعی دارند، بلکه بافت مومی آن از تار موهای ابرو تقلید می‌کند. یکی از اهداف ساریسا در تهیه این بخش از آموزش آرایش صورت اشاره به همین تفاوتهاست.

آموزش آرایش صورت ایرانی:

با تجربه‌ای که از پوستتان دارید ممکن است بیشتر مایل باشید از محصولات پوست خشک یا پوست معمولی برای ادامه آرایشتان استفاده کنید. در این مطلب به موضوع آموزش آرایش چشم جادویی پرداخته ایم. ریمل خود را به صورت رفت و برگشتی چند بار روی یک‌ مژۀ خود بمالید.

۷ مدل ارایش چشم ساده که هر خانم زیبایی باید بلد باشد!

باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است.

لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود. لیفت مژه باعث مشکی تر شدن مژه ها میشود و برای کسانی که مژهای بور دارند هم مناسب است. رنگ هایی که میان سلبریتی ها استقبال بیشتری دارد، رنگ ابرو دودی است.. هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند. با این تفاوت که این کار با دستگاه و با دقت بسیار بالا انجام می گردد.