دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


صابون ابرو یکی از محصولات جدید آرایشی می باشد که در امروزه برای حالت دادن و زیبا سازی ابروها از آن استفاده می شود، در زمان خرید این محصول… در این مطلب مدل هایی از آرایش چشم مجلسی با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل… آرایش صورت اداری سبکی از میکاپ بوده که متناسب با موقعیت و مکان موردنظر انجام گرفته و نسبت به دیگر مدل های آرایش تکنیک ها و ترفندهای مخصوص به…

در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست.

  • در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید.
  • در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت.
  • آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.
  • در این مقاله قصد داریم تمام سبک و مدل های آرایش مهم و شناخته شده در جهان را معرفی کنیم.
  • اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید.
  • مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند.

همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. رنگ رژلب را متناسب با خط لبی که زده‌اید، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید.

دوره آموزش آرایش صورت

آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید.

مدل میکاپ و آرایش شب یا میهمانی (Night makeup model)

همچنین این کرم ها از پوست شما در برابر خشکی محافظت کرده و مانع از پوسته پوسته شدن پوست در زیر کرم های زیرساز می شوند. چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید . چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید.

آموزش آرایش لایت در ۴ مرحله

این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. از جمله روش ها و ترفندهای کاربردی که در زمان میکاپ از آن بهره مند می شوند کانتور بوده که با کرم ها و لوازم آرایشی مربوط به آن… این سبک از انواع مدل میکاپ و آرایش؛ در عین زیباسازی ظاهر، هیچ گونه آسیبی به صورت نمیرساند. در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید.