دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-تهران میکاپ


برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. کانسیلرهای ماتیکی بیشتر برای آرایش‌های سنگین‌تر در سطوح کوچکتر و مشخص‌تر مناسب هستند. عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید.

دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از… کانسیلر را به مثلت زیر چشم، چانه، بینی و پیشانی بزنید و با یک براش آنرا در سطح صورت پخش کنید. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید.

  • شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود.
  • سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بمالید.
  • بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند.
  • اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند…

ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید. برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد.

پرایمر ناخن چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.

لاک پایه چیست؟ راهنمای انتخاب لاک پایه

به این ترتیب، می‌توانید این ناحیه‌های صورت را مات و بلورین کنید و چربی آنها را از بین ببرید. ناحیه‌های یاد شده به عنوان ناحیه T شناخته می‌شوند و بیشترین میزان چربی را دارند. کانتور صورت روشی است که با استفاده از آن می توان صورت را زاویه سازی کرد و فرم چهره را تا حدودی تغییر داد. مجموعه هنرسرا شامل چندین کلاس مجزا با تجهیزات کامل و مخصوص آرایشگری هست تا بتواند دوره های آموزشی خود را به صورت عملی و کاملا حرفه ایی برگزار کند. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا پک تجهیزات را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید. با کمک آن می توانید بینی خود را خوش فرم تر، طول پیشانی را کمتر و زاویه زیبایی در فک خود ایجاد نمایید. اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را ثابت خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیاز به بازسازی دوباره آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله آخر برای آرایش شما باشد. چنانچه می‌خواهید آرایش شما در همه طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که از یک اسپری و پودر تثبیت کننده استفاده کنید.

یکی باید خیلی نزدیک به رنگ پوستتان باشد و برای پوشاندن نقاط تیره، جوش‌ها و دیگر لک‌های صورت بکار رود. دیگری باید روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد و برای روشن‌تر کردن قسمت‌های مشخصی از پوست یا ایجاد شفافیت بیشتر در آرایش شما بکار می‌رود. اکثر خانم ها فکر می کنند با ارایش باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید.

بی‌دردسرترین نوع پوست برای انواع میکاپ پوست معمولی است؛ چربی معمولی دارد و خبری از خشکی در آن نیست. کرم پودر مناسب برای پوست معمولی خاصیت آبرسانی دارد و با یکدست کردن پوست، ظاهری طبیعی به آن می‌بخشد. همیشه سعی کنید از مارک خوب لوازم آرایش استفاده کنید، چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند.