دستگاه 6 کاره هیدروفیشیال ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO


توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. بی شک با مطالعه ابتدای مطلب و دانستن این که هیدرودرم پوست چیست، به این مسئله هم پی بردید که فواید این روش درمانی برای پوست بی شمار است.

  • این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند.
  • از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند.
  • درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند.

بلافاصله پس از انجام هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد. برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید. هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود.

۲- هندپیس درم ابریژن

نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.

تفاوت بین میکرودرم ابریژن با هیدروفیشیال HydraFacial

نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

این دستگاه از طریق سر مکنده مارپیچی- شکل بطور مستقیم بر روی پوست عمل می کند که برای مدت طولانی حباب های فوق- ریز را در تماس با پوست نگه می دارد و فرآیند لایه برداری را شروع می کند. حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود. این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود.