دستگاه 6 کاره هیدروفیشیال ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO-تهران میکاپ


در این قسمت به رایج‌ترین دلایل خرابی دستگاه هیدروفیشیال می پردازیم و سعی داریم پاسخ های کاملی را به شما عزیزان ارائه دهیم. اما دقت کنید که هرگز خودتان برای تعمیرات دست به کار نشوید و تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال را به مدیکال تک بسپارید. نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید.

تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال یکی دیگر از خدماتی است که مدیکال تک به شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه که دارای انشعابات بسیار و قطعات بی شمار است برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می شود‌. در حال حاضر به دلیل عدم حضور سازنده های ایرانی این دستگاه با قیمت های بسیار بالا به کشور وارد می شود. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

  • در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.
  • مزوگان در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.
  • از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد .
  • ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود.
  • ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد.

از آنجایی که بازسازی و ترمیم پوست هر 30 روز اتفاق می افتد، می توانید هر ماه یکبار برای فیشیال مراجعه کنید. اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است. تا قبل از ابداع این دستگاه‌های چندکاره، بیوتی تراپیستها مجبور بودند تجهیزات مورد نیازشان را جداگانه خریداری نمایند و به لحاظ هزینه و حمل و نقل دچار مشکل می‌شدند.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.

ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

این امکان باعث می شود اپراتور دستگاه هر گاه نیاز به تغییر تنظیمات باشد به راحتی بتواند به مقادیر متناسب با شرایط بیمار دست یافته به بهترین وجه و در کوتاهترین زمان از امکانات دستگاه آلما استفاده نماید. این چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. برای خرید این دستگاه هیدروفیشیال شما می توانید بصورت آنلاین از فروشگاه ملت مارکت اقدام کنید و بعد از تایید خرید همکاران نسبت به ارسال دستگاه به محل مورد نظر شما اقدام می کنند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی خرید بصورت 24 ساعت روز و هفت روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود.

ورود

(۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. برای خواندن مقالات بیشتر فروشگاه شفا؛ پیشنهاد می کنیم به مجله زیبایی و سلامت شفا مراجعه نمایید.