دستگاه 6 کاره هیدروفیشیال ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO


همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.

  • خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد.
  • برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید.
  • هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود.
  • همچنین اثبات شده است که این دستگاه ها یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای بهبود ظاهر پوستتان هستند.

دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است. تا قبل از ابداع این دستگاه‌های چندکاره، بیوتی تراپیستها مجبور بودند تجهیزات مورد نیازشان را جداگانه خریداری نمایند و به لحاظ هزینه و حمل و نقل دچار مشکل می‌شدند. یکی از بهترین راهکارها، فیشیال ماهیانه با دستگاه هیدروفیشیال است. هیدرودرم پوست قادر است منافذ پوست را به طور عمقی تمیز کرده و از بروز آکنه و انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری نماید. همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است.

نحوه انجام هیدروفیشیال

سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند. در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند. هیدرو درمابراسیون یک روش ملایم با تهاجم کمتر است که برای توزیع رطوبت، پپتیدها و سرم در پوست استفاده می شود تا به لایه برداری و حذف سلول های مرده کمک کند.

محصولات مشابه

در قسمت پشت دستگاه هیدروفیشیال نیز دو مخزن وجود دارد که یک مخزن برای تولید آب اکسیژنه میباشد. زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد. مخزن دوم برای مایع هدر رفته یا همان ضایعات دستگاه است که به این مخزن وارد می شود. قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود. بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت. خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود.

دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز چیست؟

عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد. به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد.