دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب


این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد. این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند.

  • در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.
  • کرم ضد- آفتاب استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
  • با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند.

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید.

هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری پوست چه مزایایی دارد؟

بله، این روش کاملا ایمن است زیرا یک شیوه غیرتهاجمی است که از محصولات طبیعی استفاده می کند تا بطور ایمن پوستتان را پاک، لایه برداری و هیدراته کند. سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند. این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است.

این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند. از طرف دیگر، این حباب ها به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را پاک می کنند. در ابتدا، این محلول به سطح پوست می‌رسد و فرآیند پاکسازی را شروع می کند.

حساب کاربری

این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. همچنین، برای افراد دچار عفونت های جدی مانند طاسی سبوره ای، فولیکولیت و پوست آلوده به مایت ها توصیه می شود و مراقبت قبل و بعد از جراحی برای بازسازی پوست از طریق جراحی ابلیتیو و غیر- ابلیتیو ارائه می دهد.

بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. این مطلب بیان شد، هیدروفیشیال برای پوست فواید بسیاری دارد و جای تعجب نیست که در میان مردم محبوب شده است. در صورتی که به مشکلات و بیماری‌های پوستی خاصی دچار نیستید، این روش را امتحان کنید.