دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب


بلافاصله پس از انجام هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد. برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید. هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود.

  • هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است.
  • سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند.
  • فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد.
  • دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است.
  • می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد.

در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

محصولات مشابه

این دستگاه از طریق سر مکنده مارپیچی- شکل بطور مستقیم بر روی پوست عمل می کند که برای مدت طولانی حباب های فوق- ریز را در تماس با پوست نگه می دارد و فرآیند لایه برداری را شروع می کند. حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود. این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود.

چطور از پوستمان در برابر چروک افتادن محافظت کنیم

منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود.

دسته بندی مطالب

نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.