دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل ایلیاطب تابان-تهران میکاپ


به همین دلیل بیمار بعد از انجام فیشیال نمی تواند بلافاصله فعالیت روزانه خود را شروع کند. در برخی شرایط ممکن است التهاب صورت به قدری باشد که فرد نخواهد کسی او را ببیند. اما حتماً بعد از چند ساعت استراحت، پوست به حالت اولیه خود بر می گردد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است و تجربه سختی نخواهد بود و پوست خوبی در آینده خواهید داشت. در واقع درمان هیدروفیشیال پوست که در برخی موارد با استفاده از دستگاه هیدرودرمی انجام می شود، برای ماساژ دادن پوست بوده و بسیار لذت بخش است. بلکه می توانید برای پیشگیری از جوش و آکنه و دیگر بیماری ها، از آن استفاده کنید.

  • این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است.
  • در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی پوست ، بازسازی و ترمیم می کند که در نتیجه جوانسازی پوست صورت می گیرد .
  • تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.
  • این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.

حتی کسانی که از وجود بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس رنج می برند نیز، بهتر است که از هیدروفیشیال استفاده کنند. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.

قیمت هیدروفیشیال هفت کاره

لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد.

در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. در این مرحله از HydroPeel برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار موتور سنگین نیوفیس

مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.

سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند.

توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

عملکرد هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و … با استفاده از این روش می‌توانید روند پیری پوست خود را کندتر کنید. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد.

حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. درمان های هیدروفیشیال ارزان تر شامل میکرودرم ابریژن است و برای کسانی که می خواهند هزینه کمتری کنند، مناسب است.

“قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. روشن نشدن دستگاه هیدروفیشیال می توانند دلایل متفاوتی داشته باشد که به مهم‌ترین آن ها می پردازیم. ممکن است سیم پاور دستگاه خراب یا اتصالات پاور دستگاه دچار نوسانات و نواقص باشد. در مرکز مدیکال تک با تست اتصال می‌ توانیم از سلامت کابل دستگاه مطمعن شویم.