دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل فروشگاه دستگاه های زیبایی و پوستی شرکت ایلیاطب تابان


شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد. همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد. مرسوم ترین دستگاه های میکرودرم ابریژن مانند درماسویپ ، در درمان با تزریق سرم مورد استفاده قرار می گیرند که موجب نرمی، صاف تر شدن و درخشنده تر شدن پوست می گردد. بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند. در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید.

  • هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد.
  • اگر در پی یک روش غیرتهاجمی هستید و به نتایج موثر و عالی نیاز دارید، این درمان برای شما بهترین گزینه است.
  • دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد.
  • تجهیزات زیبایی هیدروفیشیال نوعی نوآوری در زمینه پزشکی و زیبایی است که انواع روش های تمیز کردن، لایه برداری، استخراج و آبرسان و لیفتینگ را با هم ترکیب کرده است.
  • “قرمز” طول موج قرمز 640 نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست 1 ~ 6 میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد.

از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با دارابودن ویژگی مقرون به صرفه بودن امروزه به یکی از پرفروش و محبوب ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست تبدیل شده است. از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد . هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.

مزایای هیدروفیشیال

به دلیل شرایط جوی و مواد غذایی، نه تنها نسل مسن بلکه نسل جوان نیز مشکلات پوستی را بصورت زودرس تجربه می کنند. دسته ی میکرودرم وظیفه ی پاکسازی ،لایه برداری ،کنترل چربی های پوست ،از بین بردن و تمیز کردن جوشهای ،از بین بردن لک های پوستی و کار روشن کردن پوست را برعهده دارد. هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.

مخزن‌های دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره و عملکرد هر یک از آنها

با دانستن فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست بی شک ترغیب شده اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوستتان استفاده کنید. یکی از مسائلی که ذهن ما را قبل از انتخاب هر روش درمانی درگیر می کند، این است که چه هزینه ای باید بابات آن پرداخت کنیم. هیدروفیشیال پوست برای همه افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب است. دستگاه هیدروفشیال را می توان برای انواع مختلفی از پوست ها از جمله پوست صورت بسیار حساس استفاده کرد. این روش درمانی بسیار قابل تنظیم است و می تواند برای انواع مختلفی از پوست ها بدون هیچ محدودیت خاصی مورد استفاده قرار داد .

اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند . التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند.