دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل فروشگاه دستگاه های زیبایی و پوستی شرکت ایلیاطب تابان


این درمان نه تنها نتایج کارآمد و فوری ارائه می دهد بلکه نتایج درازمدت نیز ارائه می دهد. در این درمان می توانید درمان ترمیم پوست دریافت کنید و بطور همزمان می توانید پوستی صاف، روشن و جوان تر بدست آورید. خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید.

  • رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).
  • پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • قلم حباب ساز برای پاکسازی پوست از طریق مکش از وسط به طرفین استفاده می شود.
  • دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند. شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند.

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.

این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است.

ده کارایی از بهترین دستگاه های زیبایی جهان در یک…

زمانی که محلول های هیدرو درمابراسیون استعمال می شوند، حباب های کوچک تولید شده باعث می شوند که گروه های اتمی مولکول های آب کوچک تر شوند، بطوریکه اکسیژن بتواند به راحتی در شکاف های گروه‌های اتمی حل شود. جریان خلاء تشکیل شده توسط فشار منفی خلاء محلول مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می‌کند. ترکیب این محلول به جذب بدون درد کمک می کند و فولیکول مو را باز می کند تا ضایعات متابولیک پوست را حذف کند. همچنین، این دستگاه مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. دستگاه زیبایی پوست هیدروفیشیال یک وسیله مفید برای سفیدسازی و صاف کردن پوست شماست.