دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب


از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. ④ تیغه را در زاویه 45 درجه نگه دارید، مطمئن شوید که به پوست نزدیک است و با سرعت متوسط به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

  • دسته ی میکرودرم وظیفه ی پاکسازی ،لایه برداری ،کنترل چربی های پوست ،از بین بردن و تمیز کردن جوشهای ،از بین بردن لک های پوستی و کار روشن کردن پوست را برعهده دارد.
  • نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.
  • “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند.
  • این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند.
  • مزایای مایع های (محلول های مخصوص)مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال، آکوافیشیال، آبلونان، آکواپیل،آکواجت محلول AS1 مخصوص پوست های نرمال قیمت برای 1 عدد است محلول مناسب براي پوست طبيعي و نرمال توليد…

سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود. این وسیله یک دستگاه اتوماتیک متصل به سیستم پاکسازی و ضد- عفونی است. این دستگاه ناخالصی ها، مایت ها و چربی را از سطح پوست و لایه های عمیق تر حذف می کند.

دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین

اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند. به عنوان مثال در درمان های میکرودرمابراشن از استخراج دستی استفاده می شود در حالی که در دستگاه هیدروفشیال از نوک خلاuum مانند برای پاکسازی عمیق استفاده میشود . علاوه بر این لایه بردارهای شیمیایی از اسیدهای مختلف استفاده میشود و بیشتر در روشن تر کردن پوست تاثیر دارند در حالی که هیدروفیشیال را می توان برای اکثر درمان های پوستی استفاده کرد. دسته اسپری اکسیژنه هیدرافیشیال نیوفیس ترکیب کننده آب و مواد مایع زیبایی میباشد که جهت تسکین التهاب و جلوگیری از قرمزی و جوش و آکنه و لکه های پوستی نییز استفاده میشود. محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند.

دستگاه های فیشیال

حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند- کاره ارائه می دهند. نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند. در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن ارائه می دهد.

تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه. قطعا بهری بری از دستگاه لیزر موهای زائد در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است.

دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. انتخاب سری تمیز کننده صورت با توجه به وضعیت پوست و انتخاب مایع با چرخاندن دستگیره یا H2,O2.