دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-تهران میکاپ


ممکن است پس از انجام برخی درمان‌ها پوست‌تان دچار سوزش و التهاب شود، به همین دلیل بیمار پس از انجام این نوع درمان‌ها نمی‌تواند فعالیت روزانه خود را ادامه دهد. در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است که پس از انجام آن هیچ‌گونه درد یا واکنش ناخوشایند پوست را تجربه نخواهید کرد. در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. این روش یک درمان پزشکی پوست است که منافذ پوست شما را کاملا پاک می کند. یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت.

عوامل بیرونی دیگری مثل اشعه ماورای بنفش خورشید، سیگار کشیدن، خوردن غذاهای فست فود و … ممکن است تا چند سال دیگر پوست شما را پیرتر از سنتان نشان دهد. اما نکته امیدوار کننده برای کسانی که از امروز تصمیم گرفتند به پوست خود برسند این است که پوست توانایی بازسازی و ترمیم دارد. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

  • توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد.
  • در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.
  • گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند.
  • این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد.
  • ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند.

به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. در صورت بیماری های پوستی یا زخم و التهاب های پوستی، قبل از هیدروفیشیال پوست، به متخصص خود اطلاع دهید تا بهترین درمان برای شما صورت بگیرد. فروشگاه زیبایی شفا ، با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند. در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین چه کارهایی را انجام می دهد؟

پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند. پس از هیدروفیشیال بافت پوست بهبود پیدا کرده، خطوط ظریف از بین رفته و طراوت و شادابی پوست افزایش پیدا می‌کند. روش هیدروفیشیال پوست برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند.

این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد. در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

تماس با من

بله، می‌توان جهت بهبود نتایج از ترکیب هیدرودرم (هیدروفیشیال) با بسیاری از درمان‌های دیگر استفاده کرد. اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد.

راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند . افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد. ریلکس کردن پوست ذهن و بدن ، درمان پوست های حساس ،نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند. همچنین رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند.

پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید. © 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید.