دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست-تهران میکاپ


اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.

  • در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد.
  • از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند.
  • تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود.
  • رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).
  • آبرسانی پوست، کلاژن سازی و تغذیه پوست، اساس اصلی شفافیت و سلامت پوست است.
  • جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.

•تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. ③ از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کافی روی پوست استفاده کنید. علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است .

در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید. تیم دکتر وحید فعالیت خودرا از سال 1395 آغاز کرد بطوریکه از سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را با نام “دکتر وحید” گسترش داد. افتخار میکنیم که در چهار سال گذشته با تمرکز بر محصولات پزشکی، فیزیوتراپی و بهداشتی توانستیم عرضه کننده کالاهایی باشیم که با اطمینان از کیفیت آنها سخن برانیم.

اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد.

هزینه انجام هیدروفیشیال پوست

این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند.

هیدروفیشیال غیرتهاجمی است و باعث می شود که منافذ باز پوست، بسته شود. همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا پوست شما جوان و شاداب شود. سری آن دارای یک لبه ساینده است که مواد اضافی پوست، سلول های مرده، جوش سر سیاه و چربی را از بین می برد. حتی این سری، مواد مغذی و هیالورونیک اسید را که منجر به جوانسازی پوست می شود را به پوست تزریق می کند. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد.

سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود.