خرید و قیمت لوله بازکن خانگی با فنر فوق العاده قوی اصلی وتظمینی ارسال رایگان از غرفه همه چی کالا2 باسلام


خرید و قیمت لوله بازکن خانگی با فنر فوق العاده قوی اصلی وتظمینی ارسال رایگان از غرفه همه چی کالا2 باسلام

برای این کار می توانید سینک ظرف‌شویی یا وان حمام را پر از آب داغ کنید سپس درپوش را یک‌باره بردارید تا آب با فشار زیادی لوله بازکنی ارزان وارد لوله شود. پس از گرفتگی لوله همه به فکرمحلول لوله بازکنو یااسید لوله بازکنمی‌افتند. اما به خاطر داشته باشید که استفاده افراطی از هر وسیله لوله بازکنی و محلول لوله بازکن خانگی بدون رعایت نکات ایمنی می‌تواند باعث پوسیدگی و صدمه به لوله فاضلاب شده و بدتر از آن، به سلامت شما آسیب برساند.

پس از آن با نشت کردن آب فاضلاب، مقداری از سقف همسایه پایین ریخته بود و هزینه ای چند برابر نسبت به خدمات لوله بازکنی بر روی دوش مشتری ما گذاشته بود. بهتر است برای تخلیه چاه تضمینی نیز از یک میله یا مسواک به درد نخور برای تمیز کردن داخل لوله و اتصالات استفاده کنید و خیال خودتان را برای تمیز بودن آن خلاص نمایید. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین لوله بازکنی در شهر خود دسترسی دارید.

  • پس از اینکه مطمئن شدید ترکیب زمان کافی برای اثر گذاری را داشته با استفاده از یک قابلمه آب جوش آن را کاملا پاک کنید.
  • محلول های شیمیایی و لوله بازکن های قوی در بازار وجود دارند که با غلظت زیاد خود مشکل گرفتگی لوله را حل می کنند اما ممکن است به دلیل خاصیت اسیدی که درند، لوله ها را سوراخ کنند و موجب نشتی لوله شوند.
  • بهتر است برای رفع گرفتگی لوله های چدنی از اسید های رقیق موجود در بازار برای این امر استفاده کنید.
  • لازم به ذکر است که تراشیدن سیمان داخل لوله فاضلاب به دستگاه فنر برقی نیازمند تجربه و تخصص کافی است.

در این مرحله برعکس دو روش قبل، باید چند ساعت اجازه دهید تا ترکیب عمل کنید. سپس کتری آب گرم را درون لوله بریزید تا علاوه بر پاکسازی، مطمئن شوید که راه آب باز شده یا خیر. چون اسید حلال مصالح ساختمانی نیست، پیشنهاد دادیدم که بهترین راه یعنی دستگاه فنر برقی را انتخاب کند اما گوش نداد و برای باز کردن لوله از اسیدهای قوی استفاده کرد.

استفاده از نوشابه روشی ساده و موثر برای بازکردن لوله فاضلاب ظرفشویی، حمام، توالت فرنگی و ایرانی است. برای این کار یک بطری 2 لیتری نوشابه تهیه کنید و آن را در اتاق قرار دهید تا به دمای محیط برسد. بعد تمام بطری نوشابه را داخل سینک ظرفشویی، روشویی یا فاضلاب خالی کنید.

در نهایت آب داغ را باز کنید تا وارد لوله شود و جداره لوله را کاملا پاکسازی کند. همیشه شنیده‌ایم پیشگیری بهتر از درمان است، این مطلب در مورد انواع لوله باز کن خانگی هم صدق می‌کند. با انجام چند کار ساده از گرفتگی لوله و نیاز به انواع لوله بازکن خانگی، جلوگیری کنید.

محلول لوله بازکن اکتیو قویترین محلول لوله باز کن که جای خود را به خوبی درمیان مشتریان تثبیت کرده است. لوله بازکنی ها معمولا از فنر استفاده می کنند که برایشان یک وسیله حرفه ای است . محلول های اگر اسید قوی باشند لوله های چدنی را در عین لایه روبی از بین خواهند برد. اما فنر ها بدون اسیب زدن به لوله ها این عمل را انجام می دهند.

چرا استفاده از اسید لوله بازکن توصیه نمی‌گردد؟

کافیست مقدار کمی از این دو را در لوله های فاضلاب بریزید و بعد از گذشت نیم ساعت با مقدار زیاد آب مسیر لوله ها را شستشو دهید. از قوی ترین محلول های خانگی برای رفع گرفتگی لوله استفاده از ترکیب اسید و جوش شیرین می باشد. مایع اسیدی بی زیان که در این ترکیب مورد استفاده قرار می گیرد سرکه می باشد. این مواد را بدون انکه با یکدیگر ترکیب کنید بصورت جدا گانه دورن چاه ریخته و سپس دستمالی را بر روی سوراخ قرار دهید تا بخارات ناشی از ترکیب جوش شیرین و سرکه از لوله خارج نشود. بعد از گذشت نیم ساعت دستمال را برداشته و چهار کتری آب جوش را درون لوله بریزید تا گرفتگی به کمک قویترین محلول لوله بازکنبرطرف شود.

فهرست مطالب

دقت داشته باشید که اگر گرفتگی سطحی است، سراغریختن اسید در چاه فاضلابنروید. در این حالت بدون نیاز به قویترین محلول لوله باز کن اسیدی، و با روش‌های غیر شیمیایی هم ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب برطرف شود. برای ساخت محلول لوله بازکن خانگی قوی به سرکه و جوش شیرین و آب داغ و یک پارچه یا حوله نیاز است. دقت کنید که به جای سرکه می‌توانید از آبلیمو استفاده کنید اما ترکیب آن با جوش شیرین کارایی سرکه را نخواهد داشت.

مراحل ساخت لوله بازکن خانگی

شما می‌توانید با استفاده از چند ماده در دسترس و با هزینه بسیار پایین خودتان محلول لوله بازکن درست کنید و گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنید. پس حتما در استفاده از این محلول های لوله بازکن دقت کافی داشته باشید. به طور کلی استفاده زیاد و مداوم از روش باز كردن لوله فاضلاب با اسید ممکن است مشکلاتی در آینده ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است از روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه یا نوشابه استفاده کنید که در این مطلب به آن اشاره شد.