خرید و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره ترب


سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای 5 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از 80 درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. “قرمز” طول موج قرمز 640 نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست 1 ~ 6 میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد.

  • مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید.
  • این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند.
  • با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند.
  • آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند.

هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.

دستگاه بای پپ سفام dream star

در ابتدا، حباب های کوچک هوا از طریق فشار منفی خلاء یک جریان خلاء ایجاد خواهند کرد که مواد مغذی و حباب های فوق- ریز را ترکیب می کند. بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند. این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند. این ریز- حباب ها به پاکسازی پوست کمک می کنند، ناخالصی ها، کرم ها و ضایعات را از فولیکول مو حذف می کنند و بدین ترتیب، پوستی روشن تر و درخشان باقی می گذارند.

دستگاه پلاژن GeneO+

استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند.