خرید و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره ترب


هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند.

5 ماسک برای جوان سازی پوست صورت در خانه که حتما باید امتحان کنید! نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند. ممکن است برخی از بیماران کمی سفتی و قرمزی پوست را تجربه کنند که نهایتاً تا یک الی دو ساعت پس از درمان به طول می‌انجامد.

  • ارتعاش الکتریکی را با بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد.
  • علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند.
  • به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد.
  • این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود.

توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند.

مخزن‌های دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره و عملکرد هر یک از آنها

زمانی که حباب های فوق- ریز با پوست برخورد می کنند به خلاصی از صدمات آفتاب سوختگی، رنگ‌پریدگی و سلول های مرده پوست کمک می کند. در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد.

چرا باید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره رو خریداری کنیم ؟

برای خاتمه تمام این مشکلات، ما باید به فکر روشی برای درمان کارآمد پوستمان باشیم که فاقد عوارض جانبی و مقرون به صرفه باشد. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود. پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید . در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید.

محصولات

این دستگاه از طریق جریان خلاء عمل می کند که کاملا با محلول های مغذی یکپارچه می شود. این دستگاه بطور ویژه با یک دهانه مارپیچی کوچک طراحی شده است که از طریق آن محلول هیدرو درمابراسیون مستقیما در تماس با پوست قرار می گیرد. این محلول ها برای مدت طولانی در تماس با پوست قرار می گیرند و ریزحباب هایی در حدود 10 میکرون تولید می کنند. این امر در ابتدا از طریق پاکسازی لایه سطحی فرآیند لایه برداری را تقویت می کند و سپس آلودگی موجود در منافذ را حذف می کند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک ال ای دی می باشد.