خرید و فروش کتاب و مجله آموزشی خرید و فروش کتاب آموزشی و درسی با قیمت مناسب خرید و فروش کتب دانشگاهی دیوار تهران | ketabko


خرید و فروش کتاب و مجله آموزشی خرید و فروش کتاب آموزشی و درسی با قیمت مناسب خرید و فروش کتب دانشگاهی دیوار تهران | ketabko

کتاب زبان جامع خیلی سبز مثل زبان جامع شهاب اناری دارای یه کتابچه واژگان هست که بطور رایگان روی کتاب قرار داره. زیرگروه‌های مختلف زبان تخصصی دارای ضرایب دروس عمومی یکسان و ضریب درس تخصصی متفاوتی دارند. زیر گروه اول این رشته شامل تربیت دبیر زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، کارشناس مترجمی خبر زبان انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی است. مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید. درس زبان و ادبیات فارسی کنکور را به صورت موضوعی بخوانید و هرشب زمانی را به تست زنی اختصاص دهید.

  • زبان کنکور برای برترین ها در کنکور نیز درس پر چالشی است و کمتر کسانی که حتی در رشته پزشکی قبول می شوند در زبان کنکور درصد خوبی می آورند.
  • البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم.
  • ناگفته نماند که کیفیت محتوای کتاب‌های این انتشارات بسیار بالا بوده و جزوه ناشران برتر در کشور به شمار ‌می‌آید.
  • داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های زبان فرانسه کنکور زبان خارجی هستند می‌توانند از کتاب های کمک درسی زیر برای مطالعه و کسب تسلط بیشتر استفاده کنند.

در کنار تست های تالیفی، تست هایی از کنکور سراسری هم تو کتاب قرار داده شده. سطح تست ها متوسط رو به بالا هست و تقریبا بدرد بچه های با سطح متوسط و بالا میخوره. از دلایل استفاده از کتاب هایی کنکور زبان تخصصی می‌توان به مسأله کاهش زمان مطالعه، افزایش سرعت و مهارت تست‌زنی اشاره کرد. سوالات زبان تخصصی شامل 70 سوال می‌باشد که 15 تست از واژگان، 20 تست از ریدینگ، 10 تست از گرامر، 10 تست کاربرد زبانی، 10 تست کلوز تست و 5 تست ترتیب واژه می‌باشد. تمامی این سوالات فقط بهانه و احتمال هستن و بهتره که بدون توجه به اینها منابع کمک درسی تون, خرید کتاب کمک درسی کنکور زبان کتاب مخصوص کنکور 1402 رو انتخاب کنید و برای کنکور آماده بشید.

کتاب هندسه خیلی سبز

با تست زنی منظم، آیات و نکات مهم درس دینی سریع تر در ذهن شما تثبیت خواهد شد. ✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های ناشرین برتر بروید. هر انتشاراتی در یک یا چند زمینه شهرت بیشتری دارد که با شناخت انتشارات برتر و معروف ترین کتاب‌های کمک درسی آن‌ها ‌می‌توایند انتخاب خوبی داشته باشید. من پایه یازدهم تجربی هستم و قصد دارم برای کنکور اقدام به خریدن کتاب های کمک درسی کنم.

کتاب های نشر الگو

انتشارات مبتکرانیکی از پرفروش ترین کتاب ها در حوزه کنکور زبان را داراست. زبان انگلیسی جامع کنکور، درک متن انگلیسی به زبان ساده نوشته شهاب اناری جزء کتاب های پرطرفدار هستند. با توجه به مصوبه جدید سازمان سنجش در خصوص حذف منابع عمومی از کنکور سراسری از سال 1402 به بعد، کنکور منحصرا زبان شامل زبان انگلیسی تخصصی می باشد. در حال حاضر کتاب کمک آموزشی مبتکران به تالیف دکتر شهاب اناری با داشتن یک کتابچه نیز برای یادگیری لغات زبان انگلیسی، فرصت تکرار و تمرین مطالب را برای داوطلب فراهم می‌آورد و در جهت یادگیری بهتر، از منابع خوب در بازار می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی فرآموز

زیر گروه دوم زبان‌های خارجه شامل دو بخش است؛ یکی رشته‌های زبان آلمانی و دیگری مترجمی زبان آلمانی. ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود. درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد. بعضی ها چند روز مونده به کنکور میگن شنیدیم فلان جزوه یا کتاب فلان موسسه از منفی ۳۳ درصد ما رو در دو روز میرسونه به ۱۰۰ درصد! میگن شنیدیم کتاب فلان رنگ از فلان انتشارات در عرض یک هفته یک داوطلب رتبه نجومی که تعداد ارقام رتبه اش برابر تعداد ارقام شماره موبایل بوده رو رسونده به رتبه تک رقمی کشوری! اگر کتاب تون رو اینجا پیدا نکردین میتونید از قسمت بالا کتاب تون رو جستجو کنید و تخفیفشو از ما بگیرید.