خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-تهران میکاپ


این قابلیت رهگیری دیفای بیش از هزار پروتکل دیفای در ۱۰ شبکه بلاک چین را به لجر متصل می‌کند. با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد. ارز دیجیتال پالیگان برای اولین بار در اکتبر سال 2017 توسط اشخاصی به نام جاینتی کانانی، ساندیپ نایلوال و آنوراگ آرجون وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. البته این ارز در ابتدا فعالیت خود را تحت نام شبکه ماتیک آغاز نمود، ولی پس از گذشت چند سال نام آن به پالیگان تغییر پیدا کرد، اما همچنان ماتیک نام توکن این شبکه است.

  • در کوتاه مدت با توجه به تشکیل سقف ها و طبقات بالاتر در بازه زمانی 4 ساعته و تا زمانی که خط روند صعودی ترسیم شده در نمودار حفظ نشود، افزایش قیمت بیشتری…
  • در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید.
  • نظر تحلیلگران در مورد آینده انکر ankr اکوسیستم انکر که در وب سایت خود به عنوان “تنها پلتفرمی که زیرساخت گره، استیکینگ و DeFi را برای توسعه…
  • در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد.
  • با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد.

کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.

هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. صرافی های ارز دیجیتال ریون کوین RVN بلاک چین ریون کوین یک پروتکل منبع باز است که مجموعه ای از ویژگی های جدید و هیجان انگیز را در اختیار… برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید. برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید.

بهترین رمزارز در سال 2023 از نظر تحلیلگر معروف!

استفاده از ماتیک در صنعت بازی، توکن های غیر متمرکز و دیفای در این موضوع تاثیر گذار بوده است. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

نمودار تکنیکال ماتیک (پالیگان)

لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست. پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته. توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند. به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید. همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است.

شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید. به‌طور کلی باید گفت در لحظه نوشتن این مقاله قیمت ارز ماتیک برابر با تومان است. سالکمینه قیمتمیانگین قیمتبیشینه قیمت2024$9$9.6$12.8همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آمار درون زنجیره ای پالیگان نوید دهنده رشد این پلتفرم و در نتیجه رشد قیمت آن را در سالهای پیش رو می دهد. سال 2024 می تواند یک سال مهم برای بازگشت قیمت پالیگان باشد و در این سال می توان انتظار داشت تا یک الگو تقاطع طلایی را در نمودار قیمتی MATIC مشاهده کرد. در سال 2024 می توان انتظار داشت که قیمت ارز متیک به بالای سطح قیمتی 9.6 دلار بازگردد و پس از آن روند صعودی خود را بار دیگر آغاز کند.

سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم.