خرید متیک MATIC فروش Polygan قیمت لحظه ای متیک والکس


برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل والکس از اپ استورهای معتبر، برنامه را اجرا کنید. بعد از ثبت نام و احراز هویت با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد بخش بازارها شوید. پس از انتخاب بازار MATIC و بررسی قیمت‌های لحظه‌ای مطابق با بازارهای جهانی، می‌توانید سفارش خرید متیک را با پایه ریالی یا دلاری ثبت کنید.

  • این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.
  • در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد.
  • این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته.
  • صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است.

این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود. Polygon هم یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که کارمزد تراکنش‌ها در آن پایین است و از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید.

ماتیک (فیلم)

برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید. این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های تراکنش در شبکه پالیگان کاربرد دارد.

خرید ارز دیجیتال ماتیک

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. افزونه متاماسک را می‌توانید به‌راحتی در مرورگر کروم یا بریو نصب کنید. Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است. بله؛ صرافی والکس به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته امکان خرید و فروش متیک را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در صرافی والکس ارز متیک را به‌صورت ریالی (در پایه بازار تومان) به فروش رسانده و تبدیل به ارز فیات کنید.

چه کیف پولی برای نگهداری پالیگان مناسب است؟

قبل از اینکه شروع کنیم دنبال کردن مارو در شبکه های اجتماعی آستریک آکادمی فراموش نکنید. تا علاوه بر آگاهی از آخرین مباحث و اخبار آموزشی حمایت خودتونو رو از این مجموعه، برای تولید محتوای بیشتر و بهتر اعلام کرده باشید.