خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-تهران میکاپ


این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد.

  • این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد.
  • زمانی که یک فرد به عنوان سهام‌گذار، ارز دیجیتال ماتیک را در شبکه پالیگان قفل می‌کند، به عنوان یک تولید کننده بلاک شناخته می‌شود.
  • در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید.
  • رشد ارزش قیمت ارز دیجیتال ماتیکاولین اوج‌گیری ارز دیجیتال ماتیک کوین، پس از ورود این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۱ صورت گرفت.
  • برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید.

قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد. برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود.

آموزش فروش پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بفروشم؟

با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند. به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف به صورت ریالی و با استفاده از کارت‌‌های شتاب، همچنین خرید تتر با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت استفاده کنید. همه این لایه‌ها با یکدیگر کار می‌کنند تا در نهایت مقیاس‌پذیری را برای اتریوم فراهم کنند. پالیگان با این نوع معماری اجازه می‌دهد تا شبکه‌های مختلف بلاک چین به اتریوم متصل شوند تا قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بدون مشکلاتی که اتریوم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، اجرا کند.

نمودار قیمت پالی‌گان (ماتیک)

ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است.

پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد.

همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است.