خرید ماتیک، فروش ارز Polygon، قیمت ارز ماتیک پینگی


بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید. از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود. پلاسما از زنجیره های مختلفی به وجود آمده است که به پلتفرم Polygon این امان را می دهد برنامه های غیر متمرکز را مقیاس بندی کنند.

  • این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند.
  • Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
  • آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند.
  • همانطور که گفتیم ارزدیجیتال ماتیک Matic توکن پلتفرم polygon می باشد.
  • شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید .

تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

سوالات متداول ماتیک

و همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خرید رمز ارز در این نوع کیف‌پول‌ها هزینه زیادی برای کاربران خواهد داشت. پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود. اگر دارایی را در کیف پول خود مشاهده نمی‌کنید کافی است مجدد صفحه را بارگذاری کنید. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید.

نحوه فروش در والکس

برای خرید ارز متیک شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید . مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست. این پروژه بر کاهش پیچیدگی های مقیاس پذیری و تراکنش های فوری متمرکز است. پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود.