خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه-تهران میکاپ


زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند. در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید.

  • در انتخاب رژ لب باید دقت زیادی کرد که با رنگ آرایش و پوست همخوانی داشته باشد.
  • در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.
  • پس از اینکه برق لب را زدید، یک دستمال کاغذی را داخل دهان گذاشته و لب‌ها را به هم بزنید تا مقادیر اضافه به دستمال بچسبند.
  • رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند.
  • رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد.

این نوع رژها به دلیل روغن زیادی که در ترکیب خود دارند، علاوه بر اینکه ظاهری درخشان و براق می‌دهند، دارای بافتی بسیار سبک نیز هستند. هرچند رژلب‌های ساتنی و حریری ماندگاری خوبی دارند اما مقدار زیاد روغن در آن‌ها سبب می‌شود در طول روز نیاز به تمدید دوباره پیدا کنند. مهمترین و برترین ویژگی‌ رژ لب های مای استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید فرمولاسیون روز اروپا با قیمت بسیار مناسب است. در انتخاب رنگ رژلب‌های مای ترندهای روز دنیا بررسی شده و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است. لاین رژ لب های کلاسیک مای دارای 3 رژلب جامد لیپ سنس، مرطوب کننده و سیلکی شاین است و 1 رژلب مایع لومینوس را نیز شامل می‌شود.

رنج قیمت رژلب‌های اصل چقدر است؟

سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند. قطعا شما نیز تصاویری از کلئوپاترا ملکه مصر را با رنگ رژ لب‌های قرمز دیده‌اید. پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست. این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید. همه این محصولات نیازمند گذاشتن زمان بیشتری نسبت به یک رژ لب هستند. رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد.

رژ لب

افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند.

مدل براق در بین خانم‌هایی که لب‌هایی کوچک و نازک دارند بسیار محبوب است. رژ براق به لب‌های شما درخششی می‌دهد که سبب می‌شود بزرگ تر به نظر بیایند. اگر این ظاهر براق را دوست دارید اما رژ لبی براق در اختیارتان نیست، می‌توانید بر روی رژهای معمولی از تاپ کت براق استفاده کنید.

اما اگر تمایل به رنگ بخشیدن به لب های خود دارید باید از بالم لب های رنگی خریداری و استفاده نمایید. برای مشاهده اثربخشی بالم لب باید آن را به صورت مداوم و منظم استفاده کنید. این محصول محدودیت جنسی و سنی ندارد و زن، مرد و حتی کودکان نیز می توانند آن را در هوای سرد، خشک و تر بر روی لب های خود بزنند. رژ لب جامد دارای لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب می باشد که برای لب ها گزینه بسیار مناسبی است.