خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه-تهران میکاپ


استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت.

نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند. بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

  • به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند.
  • رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد.
  • سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند.
  • به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.

رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است. بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت. چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد.

رژلب بادوام پیور کالر بی یو شماره 311

از آنجایی ماندگاری رژ لب‌های فاقد سرب کمتر از سایر مدل‌هاست، متاسفانه برخی سلامت خود را قربانی دوام آرایششان می‌کنند. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید. در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید.

به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه! رژلب از پرکاربرد‌ترین و حساس‌ترین لوازم آرایش مورد استفاده یک خانمه و از اونجایی که رژلب مستقیماً با سلامتی شما در ارتباطه، باید سعی کنید تا جای ممکن محصولی رو انتخاب کنید که سرب نداشته باشه.

رژ لب مک مدل مات سایز مینی

در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است. این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… خرید رژ لب ارزان اما با کیفیت انتخاب هر خانمی است اما باید محصولی را تهیه کنید که زیبایی شما را بیشتر می‌کند. مدل‌های مایع مات با ماندگاری طولانی، زیرمجموعه‌ای از رژلب‌های مات هستند که با ترکیبی از نرم‌کننده‌ها ساخته شده‌اند.

در هنگام خرید رژ مایع رنگی باید دقت نمایید که رنگ اصلی آنها روشن تر از چیزی است که در بسته بندی مشاهده می کنید. بنابراین وسواس و حساسیت بالایی به خرج دهید تا رژ لب مورد نظر خود را خریداری نمایید. اکثر رژ لب های مایع تنها تا چند ساعت پس از استفاده بر روی لب باقی می مانند و پس از آن جذب پوست لب می شوند. دارای بافت نزم و مخملی دارای 6 رنگ تغذیه کننده و آبرسان پوست لب دارای رنگ های مات حاوی ویتامین E در ساختار خود دارای بافت نرم و مخملی نمونه ی کوچک رژ لب مات مخملی گلدن رز Golden Rose Velvet تغذیه کننده و آبرسان لب… با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید. قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد.

امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند! تولید کنندگان طیف گسترده‌ای رنگ‌های رژ لب را به ما عرضه کرده‌اند. این محصولات همچنین در بافت‌ها، پوشش‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند که نیازهای منحصر به فرد ما را برآورده می‌کنند. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.