خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید


چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.

  • این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود.
  • به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.
  • همچنین متابولیسم سلول های پوست صورت و شانس زنده ماندن آن ها را افزایش داده و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد.
  • بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند.

این درمان چندین مزیت مانند عرضه مواد مغذی به پوست و جوانسازی لایه داخلی پوست ارائه می دهد. این روش از آب و فشار خلاء برای لایه برداری سلول های مرده استفاده می کند، پوست را هیدراته می کند، منافذ را تمیز می کند و پوستی صاف تر و روشن تر باقی می گذارد. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند. زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد. همچنین، این درمان به بازسازی کلاژن موجود در پوست کمک می کند که رنگدانه اصلی موثر در پوست است.

مزایای هیدروفیشیال

همچنین اگر تجربه‌ای در مورد هیدرودرم صورت دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. هیدرودرم پوست را محکم می‌کند، سلول‌های مرده را از بین می‌برد، اندازه منافذ باز را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود پوستتان جوان‌تر به نظر برسد. بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. به همین علت این روش می‌تواند بخشی از روتین مراقبت از پوست ماهانه شما باشد؛ بدون اینکه به درس یا کار شما لطمه وارد کند.

به طور کلی، هیدروفیشیال چیست هیچگونه عوارض جانبی جدی به همراه ندارد. با این وجود، ممکن است بعد از انجام این روش درمانی کمی قرمزی روی صورت خود مشاهده کنید یا احساس کنید پوستتان حساس شده است. مواردی از این دست کاملاً موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود.

هندپیس اوتراسونیک (اولتراسوند)

در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی پوست ، بازسازی و ترمیم می کند که در نتیجه جوانسازی پوست صورت می گیرد . ایده آل ترین و غیر تهاجمی ترین روش استفاده از دستگاه های هیدروفیشیال می باشد. از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می باشد که به نسبت به قیمت جزوه بهترین دستگاه های لاین پاکسازی می باشد. پس می توانید درمان زیبایی پوست با واتر جت را انتخاب کنید که روشی ساده و کارآمد است و نتایج موثری نیز ارائه می دهد. با این روش می توانید وضعیت پوستتان را حفظ کنید و اگر مشکلی دارید می‌توانید درمانی برای آن دریافت کنید. دستگاه هیدروفیشیال چندین جزء فرعی دارد که هر کدام یک عملکرد ویژه ارائه می دهند.

تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند.