خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا


دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است. این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است. در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند. دستگاه هیدروفیشیال بهترین دستگاه زیبایی پوست است که حباب های ریزی تولید می کند.

حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد. کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود.

  • لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود.
  • در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند.
  • می‌توانید این درمان را در خانه انجام دهید؛ فقط کافی است از راهنمای کاربر پیروی کنید.
  • ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.
  • امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد.

RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود. با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود. با تنظیم سطح جریان و اهرم فشار برای شروع کار، کل فرآیند تمیز کردن می تواند در حدود 10 دقیقه کار کند. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن

علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است. هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که صورت را نرم و شفاف می‌کند. این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله انجام می‌شود. چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. قلم هیدرودرم چند سَری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد.

خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید

کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. نیروی یخ به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به انقباض قوی منافذ پوست می شود. سطح پوست یک لایه سرد طبیعی تشکیل می دهد که مواد مغذی را حبس می کند. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند. سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد.