خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا


این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد . بله، این درمان برای تمام انواع پوست از جمله برای آکنه، پیری و پوست رنگدانه دار و تحریک پذیر مناسب است. اگر در پی یک روش غیرتهاجمی هستید و به نتایج موثر و عالی نیاز دارید، این درمان برای شما بهترین گزینه است. به غیر از پاکسازی، دستگاه هیدروفیشیال ظهور خطوط صورت را کاهش می دهد و ظاهر پوستتان را بهبود می‌دهد.

  • اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.
  • بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند.
  • حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند- کاره ارائه می دهند.
  • تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.
  • توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید.
  • این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است.

همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد. انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند. نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.

دسته چکش سرد:

لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود. سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت.

خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید

از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال لازم است، یک سری دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. در ادامه مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست را مورد بررسی قرار می دهیم.

این قلم باید سریعا حرکت داده شده و برای مدت طولانی در یک جا باقی نماند. پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند.