خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت


موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است . هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید.

  • درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند.
  • در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید.
  • و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد.
  • طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند.
  • در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد.

یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است. قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید. پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضد- آفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می شود. شما نیازی به کمک حرفه ای یا مشاوره تخصصی ندارید و فقط با کمک راهنمای کاربر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، این روش ایمن و بدون درد است بنابراین، نیازی نیست درباره پیامدهای آن نگران باشید. از آکنه، طاسی سبوره ای، فولیکولیت پیشگیری می کند و پوست را از وجود مایت ها و مواد حساسیت زا رها می کند.

هندپیس اتوی صورت (اسکرابر پوست)

اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند .

افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد.

چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)

پس از هیدروفیشیال بافت پوست بهبود پیدا کرده، خطوط ظریف از بین رفته و طراوت و شادابی پوست افزایش پیدا می‌کند. توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.

اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست. روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود.