خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-تهران میکاپ


این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند. فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین E و روغن آووکادو بوده در افزایش نرمی و لطافت لب ها نقش بسزایی دارد. رژ لب مایع گلدن رز بر روی لب ها پخش نمی گردد و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند.رژ لب گلدن رز، پوششی یکدست مات و زیبا را به لب هایتان هدیه می دهد. رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

  • در انتخاب رنگ رژلب‌های مای ترندهای روز دنیا بررسی شده و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است.
  • چون رژلب‌های مدادی نوک تیزی دارند شما می‌توانید آن‌ها را در هر قسمت که خواستید استفاده کنید.
  • آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی نظیر نوع بافت، رنگ و نیز بر اساس روش‌های اعمال آن‌ها دسته بندی کرد.
  • هرچند رژلب‌های ساتنی و حریری ماندگاری خوبی دارند اما مقدار زیاد روغن در آن‌ها سبب می‌شود در طول روز نیاز به تمدید دوباره پیدا کنند.

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید. در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید.

رژ لب جامد مای مدل سیلکی شاین شماره 507

استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود.

رژ مات

رژلب‌ها در فرمولاسیون‌های مختلفی با بافت‌ها و پوشش‌های متفاوت عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است. زیادی مانند نوع برند، مدل انتخابی شما و حجم محصول در قیمت رژ لب تاثیر دارد.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C32

برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد.