خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-تهران میکاپ


برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد.

  • رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.
  • رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند.
  • هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد.
  • این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید.
  • در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است.

استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود.

براق

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید. در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید.

انواع رژ لب از نظر ویژگی

معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید. مرجع معتبر برای خرید آنلاین لوازم آرایشی باکیفیت و اصل علی الخصوص رژ لب بوده و انواع مدل های آن را موجود دارد. روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند. برخی از این روغن‌ها شامل روغن سبزیجات، روغن‌های معدنی و نیز روغن کرچک هستند. برخی از روغن‌ها نظیر روغن‌های نفتی و لانولین، خطراتی مثل ایجاد آلرژی و آلودگی‌های محیطی را در پی دارند، بنابراین امروزه کمتر از این دو ترکیب استفاده می‌شود. استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است.

رژلب‌ها در فرمولاسیون‌های مختلفی با بافت‌ها و پوشش‌های متفاوت عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است. زیادی مانند نوع برند، مدل انتخابی شما و حجم محصول در قیمت رژ لب تاثیر دارد.

به همین علت لازم است که همیشه یک رژ لب داخل کیف داشته باشید تا از آن استفاده کنید. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند. اگر به دنبال بهترین مارک رژ لب مخملی باشید ما به شما مارک‌های ویولت، فلورمار، گلدن رز، مک، دبورا، کاپریس، گاش، هدی بیوتی و لانکوم را معرفی می‌کنیم.

اما برخی از رژ لب ها بافت سبک و نرمی دارند و حاوی روغن های طبیعی اند که خاصیت درمانی برای لب خواهند داشت. این مدل از رژلب حاوری روغن بادام، ویتامین E و روغن کرچک است که از خشکی لب هم جلوگیری می کنند. برق لب ماندگاری بالایی ندارد اما مزیت استفاده از آن وجود ویتامین و خاصیت ضدآفتابی است که دارد.

محافظ لب ها در برابر نور خورشید SPF10 دارای قدرت پوشانندگی بالا مرطوب کننده لب ها حاوی روغن کرچک و موم طبیعی ایجاد رنگی زیبا و طبیعی بر روی لب ها دارای پوشش کامل با ماندگاری طولانی فاقد سرب و مواد آلرژی زا دارای… برند Etude House ساخت كره قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه رنگ جذاب دارای رایحه دلپذیر و مطبوع دارای بافت مایع با ماندگاری بالا قابل استفاده هم برای آرایش‌های روزانه سبک و هم آرایش غلیظ به خوبی پخش و محو می شود… از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین رژ لب جامد دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.