خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج-تهران میکاپ


در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند. دقیقا همین تغییر بود که باعث شد قیمت ارز دیجیتال ماتیک در سال ۲۰۲۱ اوج بگیرد.

  • این سیستم چند زنجیره‌ای مشابه دیگر شبکه‌ها همچون پولکادات ، کازماس ، اولانچ و امثالهم است، با این تفاوت که امنیت، آزادی و اکوسیستم فعال اتریوم را نیز در اختیار دارد.
  • در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.
  • پشتیبانی کیف پول اتومیک والت از تعداد زیادی ارز باعث شده این کیف پول به یک کیف پول برتر تبدیل شود.از دیگر ویژپگی های این کیف پول رابط کاربری اسان و چند امضایی بودن است که باعث شده تا امنیت بالایی را داشته باشد.
  • با استفاده از ماتیک می‌توان در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز امور پرداختی را انجام داد.

اپتوس APT چیست و چه کاری انجام می دهد؟ اپتوس یک جایگزین مقیاس پذیر و با رابط کاربری آسان برای ایجاد Dapp در اختیار بازار قرار می دهد…. برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل تبدیل ارز را طی کنید . در کوتاه مدت با توجه به تشکیل سقف ها و طبقات بالاتر در بازه زمانی 4 ساعته و تا زمانی که خط روند صعودی ترسیم شده در نمودار حفظ نشود، افزایش قیمت بیشتری… طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است.

خرید ارز ماتیک

در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. با توجه به حضور رقیب های ارزشمند مانند IMX، بسیاری از توسعه دهندگان قرارداد های هوشمند متمایل به استفاده از یک بلاکچین با ویژگی های مقیاس پذیری بالا، امنیت کافی و در عین حال ارزان بودن می شوند. بدین ترتیب پلتفرم متیک در تلاش است تا با افزایش کاربرد های پلتفرم و بلاکچین خود، یک انتخاب مناسب برای کاربران و توسعه دهندگان باشد. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.

کیف پول‌ های سخت ‌افزاری مناسب برای ارز پالیگان (ماتیک)

از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند.

پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید.

خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. شرکت فینتک زبدی برای سنجش میزان سرمایه‌گذاری گیمرها روی ارزهای دیجیتال و همچنین احساس آن‌ها نسبت به بازی‌های بلاک چینی، یک نظرسنجی با مشارکت گیمرهای آمریکایی انجام داده است.

این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است. برای خرید ارز matic شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی تومان گذاشته و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید و خرید ارز دیجیتال در سریعترین پلتفرم ایران را تجربه کنید . از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید. از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود. پلاسما از زنجیره های مختلفی به وجود آمده است که به پلتفرم Polygon این امان را می دهد برنامه های غیر متمرکز را مقیاس بندی کنند. توکن MATIC حق رای را در پلتفرم Polygon امکان پذیر می کند، به این معنی که کاربران می توانند برای تغییرات در نظر گرفته شده در راستای بهبود شبکه رای بدهند.

طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید.

از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. ماتیک چطور کار می‌کندبه لطف قراردادهای هوشمند و قابلیت‌های پالیگان، اتریوم می‌تواند به منظور کاهش تراکم و افزایش مقیاس عملکرد خود، به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل شود و پس از انجام پروسه‌ها، دوباره تبدیل به اتریوم شود. ارز دیجیتال ماتیک ،‌ توکن بومی شبکه پالیگان است که بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده تا برای گاورننس (حاکمیت)، سهام‌گذاری و هزینه گس مورد استفاده قرار بگیرد.