خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج


از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید.

  • ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.
  • ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های تراکنش در شبکه پالیگان کاربرد دارد.
  • اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند.
  • وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند.
  • لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.

لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

خرید ماتیک از صرافی پینگی، بازار مطمئن رمزارزها

آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد. امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند.

کیف پول مث ولت (Math Wallet) چیست؟

این سهم نشان می‌دهد که MATIC چه درصدی از کل بازار را در میان دیگر ارزها در اختیار دارد. با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .

بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید رمزارز ماتیک استفاده از یک صرافی معتبر و امن است. کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند. برای این کار می‌توانید یک حساب کاربری در سایت اکسبیتو ایجاد کنید و سپس حساب خود را شارژ کنید. بعدازآن می‌توانید یک کیف پول ارز دیجیتال را به صرافی اکسبیتو متصل کنید تا ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید.