خرید آنلاین و قیمت رژ لب خارجی و ایرانی با رنگ های جذاب چک چونه-تهران میکاپ


رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد.

  • رژلب جامد در سه شکل مات و اکلیلی و براق موجود است و تنوع رنگی بالایی هم دارد که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود می‌تواند آن را خریداری کند.
  • چنانچه قصد تهیه رژ لب برای مصرف روزانه را دارید پیشنهاد می‌کنیم از میان انواع رژ لب جامد انتخاب خود را نهایی کنید.
  • بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است.
  • اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است.
  • اگر هنوز احساس سنگینی داشتید، به کمک دستمال کاغذی مقدار اضافه بالم را از روی پوست پاک کنید.
  • بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود.

اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند. یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند. با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است.

رژ لب جامد گلدن رز شماره 14

ما با درک نگرانی ها و چالش های کاربران حین خرید آنلاین همواره تلاش کردیم با ارائه توضیحات تخصصی برای هر محصول و امکان مقایسه کالا و تضمین بازگشت 3 روزه کالا، امکان خرید آنلاین مطمئن و آسان را برای شما فراهم سازیم. چک چونه با ارائه طیف گسترده ای از برندها و همچنین همکاری نزدیک با وارد کنندگان و تولید کنندگان، سعی در حذف واسطه و فروش مستقیم محصول به شما عزیزان را دارد. هیچ ماده آرایشی فیک و غیر استاندارد نمی تواند به اندازه رژ لب برای شما مضر باشد و سلامت تان را به خطر اندازد. این محصول بر روی لب ها قرار میگیرد و ممکن است که مقداری از آن وارد دهان شما شده و از این طریق وارد جریان خون شوند. برخی از رژلب ها دارای سرب هستند که برای سلامتی انسان ضرر زیادی دارد و استفاده از آن بیماری های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید. چرا که مدل بسته بندی آن به گونه ای بوده که به راحتی آلودگی را جذب می کند و سریعا باید آن را دور انداخت. ترک خوردگی و خشک شدن پوست لب از معایب این محصول است که در طولانی مدت برای شما به وجود می‌آورد.

معرفی انواع رژ لب

در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. رژلب مایع مات نمونه دیگری است که بعد استفاده به سرعت خشک می شود و برخلاف نمونه براق آن ماندگاری کمی هم دارد. رژلب مات حجم دهنده ای عالی برای لب‌ها بوده و تنوع رنگی بالایی هم دارد.

برای ماندگاری بیشتر رژلب بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید. این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.

رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. امروزه تنوع رژلب ها زیاد شده و نمونه های مختلفی از این محصول را می توانید تهیه کنید. اگر دیدید در نقطه ای رنگ کمتر بوده و یا اصلا رنگ نگرفته، می‌توانید نوک انگشت تمیز خود را به رژ بزنید و آن را بر روی لبتان بکشید تا یکدست شود. بهتر است که برای جلوگیری از کیکی شدن رژ، از چند بار مالیدن آن روی تمام قسمت‌های لب خودداری کنید و برای لکه گیری تنها همان قسمت‌ها را ترمیم کنید. از قسمت V شکل وسط لب بالایی شروع کرده و آن را به سمت دو گوشه بیرونی ادامه دهید. اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید.