خرید آنلاین و قیمت رژ لب خارجی و ایرانی با رنگ های جذاب چک چونه-تهران میکاپ


رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد. به همراه یک بشقاب فلزی، براش دوسر و لیسک قابل استفاده برای آرایش ملایم و غلیظ میزان پیگمنت و رنگدانه‌های بسیار زیاد دارای رنگ‌هایی متنوع امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد رنگ جدید مشابه پالت رژلب آناستازیا حاوی هجده رنگ… این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند.

  • چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.
  • آن‌ها درون محفظه ای قرار دارند که با چرخاندن قسمت پایین آن به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کنند.
  • امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.

شخصی که از رژ استفاده می‌کند، معمولاً احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری دارد. همچنین در بسیاری از شرایط سخت استفاده از آن می‌تواند باعث افزایش روحیه و شادتر شدن افراد شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی مادام فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L54

رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید. چرا که مدل بسته بندی آن به گونه ای بوده که به راحتی آلودگی را جذب می کند و سریعا باید آن را دور انداخت. ترک خوردگی و خشک شدن پوست لب از معایب این محصول است که در طولانی مدت برای شما به وجود می‌آورد.

تاریخچه رژ لب یا ماتیک

رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. امروزه تنوع رژلب ها زیاد شده و نمونه های مختلفی از این محصول را می توانید تهیه کنید. اگر دیدید در نقطه ای رنگ کمتر بوده و یا اصلا رنگ نگرفته، می‌توانید نوک انگشت تمیز خود را به رژ بزنید و آن را بر روی لبتان بکشید تا یکدست شود. بهتر است که برای جلوگیری از کیکی شدن رژ، از چند بار مالیدن آن روی تمام قسمت‌های لب خودداری کنید و برای لکه گیری تنها همان قسمت‌ها را ترمیم کنید. از قسمت V شکل وسط لب بالایی شروع کرده و آن را به سمت دو گوشه بیرونی ادامه دهید. اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید.

ابزاری که رنگ‌های زیبا را به صورت هدیه کرده و آن را زیباتر نشان می‌دهد. رژ لب ها در انواع جامد و مایع وجود دارند، استفاده از آن‌ها کاملا بستگی به راحتی مصرف کننده دارد. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است. با هدف تامین بهترین و باکیفیت ترین محصولات اورجینال و اصلی در سراسر دنیا.

برای ماندگاری بیشتر رژلب بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید. این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.

رژ لب مدادی مای

اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند. یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند. با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است.

رژلب مایع براق، با برقی که به لب‌های شما می‌دهد، زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه می کند. اما ماندگاری کمی هم دارد و برای مدت زمان کوتاهی روی لب می‌ماند. اگر چشمان شما بهترین جزء صورت شما است و بخواهید این بهتر بودن را نشان دهید و یا اینکه چشمان زیبایی ندارید اما می‌خواهید آن را زیبا نشان دهید، این محصول می‌تواند به کمک شما بیاید. همچنین می‌تواند رنگ چشمان شما را بهتر و آن‌ها را بزرگتر نشاند دهد. اما به خاطر داشته باشید که این کار تنها با انتخاب رنگ مناسب رژ امکان پذیر است.

رژلب‌های کرمی معمولاً از ترکیب موم‌های طبیعی یا مصنوعی، روغن‌ها، نرم‌کننده‌های مختلف و رنگدانه‌ها ساخته می‌شوند. تنوع رنگی پالت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا آرایش‌های مختلفی را داشته باشید. برای خرید رژ لب ارزان این مدل بهترین انتخاب است زیرا قیمت این پالت‌ها بسیار اقتصادی به نظر می‌رسد.

اما صحیح ترین و ایده آل ترین حالت این است که در دورهمی های شبانه از آن استفاده شود. اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید. پس از خوردن غذا و نوشیدن انواع نوشیدنی، تا حدودی از براقیت رژ لب کاسته می شود. چرا که تینت لب بر روی رنگ تاکید دارد و رژ مرواریدی باعث درخشندگی می شود. اگر به یک مراسم رسمی و تجملاتی دعوت شده اید بهتر است رژ لب مرواریدی را انتخاب کنید.