تغییرات اساسی با کرم پودر دائم و کرم پودر دائم دکتر سارا-تهران میکاپ


برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم. پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند. همچنین گفته می‌شود در کرم پودر دائم مواد آبرسانی وجود دارد که به جوان‌سازی، رفع چین و چروک و خشکی پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد. دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد.

البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد. این روش درمانی در طول مدت یک ساعت می تواند کاری کند که شما در طول مدت یک سال پوستی شفاف و عاری از هرگونه لک داشته باشید. دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند.

  • برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره.
  • البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد.
  • هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم.

درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود. چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد . روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود.

از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند.

تعداد جلسات لازم برای درمان چقدر است؟

شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد. میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند .

روشهای مختلف محو کردن خط چشم؛ روشی برای زیباسازی چشم ها

برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد.

فیلم تزریق کرم پودر دائمی

علاوه بر این، محصولاتی که برای کرم پودر دائم تولید می‌شود برای هر نوع پوستب مناسب نیستند. از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود. در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید.