تغییرات اساسی با کرم پودر دائم و کرم پودر دائم دکتر سارا-تهران میکاپ


محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند. بهتره انتخاب ترکیبات کرم پودر رو به بهترین مرکز زیبایی و دارای متخصصین توانمند بسپارید. تزریق کرم پودر دائمی کاملا بدون درد و خونریزی است و نیاز به استراحت و مراقبت خاصی بعد از انجام این روش وجود ندارد. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد. این روش به کمک سوزن‌هایی در ابعاد نانو و به روش میکرونیدلینگ انجام می‌گیرد.

  • به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید.
  • در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود.
  • در این نوع کرم پودر منفذ های پوست صورت به هیچ عنوان بسته نمی شوند و باعث شفافیت و جذابیت آن نیز می شود.
  • چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد .

سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . خیر زیرا به لایه های زیرین سطح پوستتان تزریق میشود و جذب لایه میشود و به هیچ عنوان با تغریق و شستشو ازبین نخواهد رفت. از آنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند.

کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟

همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد. ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن و تاتو هم ممکن است عوارضی داشته باشد، اما درمان و کنترل آن‌ها آسان است. اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد.

کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما 💆🏼‍♀️

این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. همان‌طور که گفتیم، عوارض کرم پودر دائم صورت به دلیل حضور فلزت سنگین آشکار می‌شود. اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.