ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-تهران میکاپ


هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید.

  • کانتور، سایه‌ها را ایجاد و ابعاد صورت را افزایش می‌دهد و هایلایتر زیباییهای صورت را برجسته می‌سازد.
  • برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع.
  • ساده دخترانه ندارد و تا حد امکان باید مژه ها حالت طبیعی داشته باشند.
  • که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند.
  • از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید.

پس در این بخش با مطالعه راهنمای کامل محصولات آرایشی پایه با ساریسا همراه باشید. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است. تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود. در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.

آرایش مرحله به مرحله صورت

البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید.

بسیار مهم است؛ با استفاده از سایه ابرو، مداد ابرو یا ماژیک های هاشوری رنگ متناسب با ابروهایتان بزنید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد. استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید.

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است. این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید.

افزودن هایلایتر به بالای استخوان گونه، اطراف کمان ابرو، اطراف پل بینی و واقعیترین ابعاد ممکن را ایجاد می‌کند. اگر هنوز در مورد ایده کانتور کردن مشکوک هستید، توصیه می‌شود برنزه کننده را امتحان کنید. بهتر است از برنزه کننده بژ یا غیر نارنجی برای افزایش مهارت خود استفاده کنید. آموزش آرایش صورت ساریسا آراستن ناحیه‌هایی مانند خط فک، حاشیه گونه‌ها و اطراف پیشانی با برنزه کننده را توصیه می‌کند. تکنیک مثلث وارونه نه تنها احتمال خطا را به شدت کاهش می‌دهد، بلکه سهم بسزایی هم در درخشش کلیت صورت دارد و آن را درخشان می‌سازد.

استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید. همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. استفاده درست از پرایمر برای پوست‌های معمولی می‌تواند به صاف، مات و یکدست شدن پوست شما کمک کند. پرایمر صورت ژنو که برای افراد دارای پوست خشک طراحی شده است، با خاصیت آبرسانی و تغذیه پوست با ویتامین‌های A ,C ,E و آنتی‌اکسیدان از پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری میکند. کمی در این تصویر دقت کنید تا بیشتر با وضعیت پوست صورتتان آشنا شوید.

ساده دخترانه ندارد و تا حد امکان باید مژه ها حالت طبیعی داشته باشند. شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید. ساده رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید و به خوبی آن را محو کنید.