تحلیل پالی گان ماتیک نتورک 〽️ ابزار تکنیکال ارز MATIC ارزسنج-تهران میکاپ


MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود.

  • این صرافی برای افزایش ذخایر یو‌اس‌دی کوین خود استیبل کوین دلاری بایننس را به یو‌اس‌دی کوین تبدیل کرده است.
  • او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.
  • درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند.
  • اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.

اگر به عنوان یک تولید کننده بلاک در شبکه پالیگان فعالیت کنید، ارز دیجیتال ماتیک پاداش می‌گیرید. راه اول صرافی‌های خارجی که دردسرهای خود را دارد و راه ساده‌تر صرافی‌های داخلی مانند رمزینکس است. در این بازار به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش ماتیک می‌شوید و خود شما قیمت مورد نظر را تعیین خواهید کرد. ارز دیجیتال ماتیک کار خود را باعرضه اولیه صرافی در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و موفق شد سرمایه‌ای نزدیک به 1/9 میلیارد دلار را کسب کند. تاکنون برای ارز دیجیتال ماتیک حدود 10 میلیارد توکن ساخته‌شده است و هنوز هیچ محدودیتی برای عرضه این توکن‌ها قرار نگرفته است. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن.

تکنیکال پالی گان (ماتیک نتورک)

در نتیجه می‌توان اظهار نظر کرد که امکان پامپ این ارز در مدت‌زمان کوتاه وجود دارد، چرا که مقاومت‌های این ارز در مدت‌زمان کوتاهی به ناحیه حمایتی تبدیل شده است. هم‌چنین سرمایه‌گذاران تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که این ارز می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد و به یک ارز پرطرفدار و محبوب تبدیل شود. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است. از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است.

وجه تمایز پالیگان در چیست؟

لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت. در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید. نظر تحلیلگران در مورد آینده انکر ankr اکوسیستم انکر که در وب سایت خود به عنوان “تنها پلتفرمی که زیرساخت گره، استیکینگ و DeFi را برای توسعه… ریون کوین RVN چیست و چه کاری انجام می دهد؟ ریون کوین RVN به عنوان یک هارد فورک بیت کوین نسل بعدی که عملکرد قابل توجهی را به بازار اثبات کار اضافه… مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و فروش پالی‌گان و سایر ارزهای دیجیتال از رمزینکس وارد صفحه ی راهنمای استفاده از رمزینکس شوید. محدودیت توکن ماتیک؛ ارز ماتیک، توکن بومی شبکه پالیگان است که برای پرداخت کارمزد و تقویت امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشکلات، ارز دیجیتال ماتیک این است که موارد استفاده از آن، فقط به داخل شبکه پالیگان محدود است و برای امور روزمره کارایی ندارد. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند.