تحلیل پالی گان ماتیک نتورک 〽️ ابزار تکنیکال ارز MATIC ارزسنج-تهران میکاپ


قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید. سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌هایی که چشم‌انداز روشن و مثبت ندارند، یکی از اشتباهاتی است که اکثر علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، مرتکب آن می‌شوند. بنابراین در ادامه مزایا و معایب رمز ارز ماتیک را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

  • صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست.
  • همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد.
  • در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.
  • علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم.
  • شرکت سازنده کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال لجر و شرکت رهگیری دیفای مرلین در ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) از آغاز همکاری خود برای آوردن تحلیل زنده عملکرد دیفای برای کاربران لجر لایو خبر دادند.
  • بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۸.۴۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

“پی ام ایکس چنج” هم‌پای همیشگی کاربران بوده و بدون محدودیت‌های بین‌المللی، سرویس‌دهنده تمامی فعالیت‌های ارزی شما عزیزان خواهد بود. این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید .

خرید و فروش ماتیک در پی ام ایکس چنج

این روند صعودی به‌قدری شدید بود که قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ 23 ماه می 2021 به بیش از 1/698 دلار هم رسید. وانایی پردازش سریع تراکنش‌ها؛ مکانیزم اجماع شبکه پالیگان، تاییدیه هر کدام از بلاک‌ها را به صورت جداگانه پردازش می‌کند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند.

چگونه ماتیک (MATIC) را بفروشیم ؟

در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید. تمرکز پروژه پالیگان (شبکه ماتیک) بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس پذیری و معاملات فوری بلاکچین است. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. شبکه‌های زیادی هستند که به عنوان لایه دوم، سعی در حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم دارند.

واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه. علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم. توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید. مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.

پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند. البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید. قیمتی که در سال 2025 ارز دیجیتال متیک می تواند به آن دست یابد میان 13.19 دلار و 17.24 دلار است. اما توجه داشته باشید که این قیمت زمانی برای ارز MATIC محقق می شود که تمام مسیر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بازار ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را طبق پیش بینی ها تجربه کند.