بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار فروشگاه عسل بانو | asilbekharid


بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار فروشگاه عسل بانو | asilbekharid

امروزه با آسیب لایه ازون، حفظ سلامت و زیبایی پوست از مهم ترین نگرانی های بشر در زمینه بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار بهداشت می باشد. یکی از مهمترین این چالش ها وجود محصولات بی کیفیت و ارزان با ظاهری گمراه کننده و فریبنده است. متاسفانه افراد بسیاری در مواجه با ظاهر فریبنده این کالاهای تقلبی، فریب خورده و در دام سودجویان می افتند. ولی ترجیح گروهی از جامعه استفاده از محصولات اصلی و با کیفیت برندهای معتبر جهانی است.

  • خوشبختانه، دنیای ضدآفتاب‌های بدون چربی و مات‌کننده تکامل ‌یافته است و فرمول‌های سبکی ارائه شده است که روی پوست اصلا احساس نمی‌شود.
  • این ویژگی سبب شده تا آردن SPF۴۶ را به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب رنگی ایرانی برای پوست‌های خشک معرفی کنیم.
  • در واقع، از بین بردن چربی های طبیعی پوست می تواند غدد موجود در پوست شما را وادار به تولید چربی بیشتر کند.
  • بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌های درمان این مشکل، استفاده منظم از ضد آفتاب است.

در هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب خوب بسیاری از افراد بر این باورند که کیفیت کرم‌های ضد آفتاب خارجی بهتر از نمونه‌های ایرانی است. اما این یک دیدگاه بدبینانه نسبت به کرم‌های ضد آفتاب داخلی است؛ محافظت برخی از این کرم‌های ضد آفتاب ایرانی در مقابل خورشید، به‌مراتب بیشتر از نمونه‌های خارجی است. لازم است بدانید که ترکیبات این نوع از کرم‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی ایران بوده و حاوی مواد موثر بیشتری است. هنگام انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب یا خشک، به ضد آب بودن آن نیز دقت کنید. ضدآفتاب مقاوم در برابر آب، با تعریق از بین نرفته و هنگام شستشو پاک نمی‌شود.

دیدگاه در “بهترین ضدآفتاب پوست چرب برای پوست آکنه ای”

این کرم به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضدآب و تعریق، مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌کند. حتی به خاطر داشتن خاصیت پوشانندگی، تمامی لک ها و ایرادات پوست را نیز پوشش می‌دهد. افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد.

روش های مراقبت از پوست لیزر شده

هنگام انتخاب بهترین ضد آفتاب پوست چرب یا خشک، SPF بالای ۳۰ را انتخاب کنید که به راحتی جذب پوست می‌شود. بدین منظور می‌توانید انواع فلوئید ضد آفتاب با SPF50 و یا انواع کرم ضد آفتاب، لوسیون یا ژل را انتخاب کنید. چه سفید پوست باشید، چه سیاه پوست در هر حال باید از پوست‌تان در مقابل اشعه خورشید محافظت کنید.

کرم ضد آفتاب مای

افرادی که پوست چرب دارند، اصلا علاقه‌ای به استفاده کرم ضد آفتاب نشان نمی‌دهند. آن‌ها تصور می‌کنند که ضد آفتاب، چربی پوستشان را تشدید کرده و با ایجاد جوش، یک دردسر به دردسرهای قبلی‌شان اضافه می‌کند. باید بدانید که برخی از محصولات مراقبت پوستی همچون کرم ضد آفتاب، حذف نشدنی هستند و باید در روتین پوستی قرار داشته باشند. مزایای چنین محصولاتی آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی نمود. با این حال، استفاده از ضد آفتاب نامناسب، شما و پوستتان را به چالش می‌اندازد. عوارضی همچون بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش، اولین سناریوی احتمالی برای پوست‌های چرب است.