برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-تهران میکاپ


برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد.

با این چند قلم لوازم آرایش می توانید به سادگی، سبک آرایش خود را تغییر دهید و به زمان زیادی احتیاج نداشته باشید. می توان در آرایشگاه ها یا به صورت مستقل وارد بازار کار شد . پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

  • هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.
  • هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند.
  • اما حقیقت این است که اگر پودر ابرو در دسترس ندارید، می‌توانید به جای آن از سایه چشم استفاده کنید.
  • این کرم‌پودر دارای عملکرد لیفت فوری نیز می‌باشد و با آبرسانی عمیقی که انجام می‌دهد، باعث احیا و صاف شدن پوست نیز می‌شود.
  • از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است.

اسپری را به فاصله حداقل 8 اینچ از صورت خود نگه دارید، آنگاه چند بار اسپری بزنید تا اطمینان پیدا کنید که همه قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است. چنانچه می‌خواهید اطمینان پیدا کنید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، نخست اسپری را به شکل X در کل صورت خود بزیند، آنگاه با اسپری کردن شکل T ادامه دهید. از سایه ابرو استفاده کنید ؛ سایه انتخابی شما باید دو درجه روشن تر از موها باشند. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور به وجود آوردن یک ظاهر شفاف و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا برس آرایشی انجام دهید.

برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید.

اولین قدم آموزش آرایش صورت ایرانی :

البته می‌توانید اسفنج یا حتی انگشتان خود را برای این منظور به کار گیرید، لیکن هیچ کدام سرعت و سادگی قلم موی فونداسیون را ندارند. با توجه به فرمولاسیون استفاده شده در ماسکارا، می‌توانید مژه‌های خود را پرتر، قویتر، بلندتر یا تاریکتر نمایش دهید. تنها تفاوت این محصول آن است که از فرمولاسیون ویژه‌ای پیروی می‌کند که برای پوست ناحیه بالای چشم طراحی شده است؛ ناحیه‌ای که پرایمر استاندارد شما نمی‌تواند به خوبی آن را پوشش دهد.

جذاب ترین مدل های بافت رنگی دخترانه با موی اضافه و کاموا

همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد. از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است….. رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست. تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. توصیه ساریسا در آموزش آرایش صورت خود این است که سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. می‌توانید ابروهای خود را به کمک محصولات مختلفی مانند مدادها، پودرها و ژلها، پرپشت یا فرم طبیعی آنها را تقویت کنید.

خدمات شینیون دربند (انواع شینیون دخترانه جدید) در منطقه یک

هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.