برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار


رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید .

  • کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند.
  • لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد.
  • اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید.
  • حتی اگر پوست چربی هم دارید، از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب باید از لوازم متعددی استفاده کنید. پیدا کردن تمام این محصولات به‌طور یک‌جا با قیمت مناسب و کیفیت بالا، می‌تواند دشوار باشد. همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ما اصل هستند و ضمانت 7 روز بازگشت کالا دارند. توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند.

هفت رژ سایت لوازم آرایشی و آموزش آرایش

اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید. اگر می خواهید چشمانتان در صورت جلوه بیشتر داشته باشد، در بقیه آرایش خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد.

اکستنشن مژه

آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.

تفاوت رنگ خون پريود و بكارت / عکس محل خروج خون قاعدگی

در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که این مورد را به مجموعه لوازم آرایشی خود اضافه کنید. در واقع، سایه چشم روی پلک اعمال می‌شود تا چشمان را برجسته‌تر کند. سایه‌ها در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند؛ از مات تا درخشان.