بایگانی‌ها آرایش صورت زیباییی و آرایش-تهران میکاپ


وقتی از نتیجه راضی شدید و خواستید به سراغ چشم دومتان بروید، دوباره ریمل را داخل جعبه بزنید و چشم دوم را شروع کنید. ریمل قهوه‌ای‌رنگ هم یکی از گزینه‌های مناسب برای چهرههای بور است و همینطور کسانی که عاشق یک آرایش ملیح و زیبا هستند. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید. برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است. هر اندازه استخوان گونه برجسته تر باشد، به همان اندازه صورت لاغرتر خواهد بود.

  • البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید.
  • این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد.
  • مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.
  • دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد.

برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

انجام بهترین مدل های شینیون درکه (منطقه یک) در نزدیکی شما!

رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند. البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است. همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد.

با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید.

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید. قبل از ریمل زدن می توانید مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی بگیرید تا روی مژه‌هایتان سنگینی نکند و گلوله گلوله نشود. با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید.

انتخاب رنگ لنز مناسب، برای چشم ها

رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد.

قدم پنجم: آرایش چشم‌ها

به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است. هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید.

برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید. وقتی از کرم پودر روی صورت خود استفاده میکنید فقط یک لایه نازک از آن بزنید. اگر بعد از این مقدار فکر کردید کم است بیشتر نیاز است آن را تقویت کنید. اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.

هرگز صورت خود را با آب داغ نشویید، چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. در ادامه تکنیک هایی را خواهیم گفت که به زیباتر شدن آرایش کمک می کند. روی قوس بینی را با هایلایتر کاملا طبیعی و با براش کوچک بکشید. که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند. است زیرا میتوانید با استفاده از آن عیب های صورت مثل لک و جای جوش را بپوشانید و حلقه های تیره دور چشم را کاور کنید. ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند.