بایگانی‌ها آرایش صورت زیباییی و آرایش-تهران میکاپ


برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. یکی از کرم‌پودر هایی که با داشتن پوست خشک می‌توانید انتخاب کنید این کرم پودر از برند آرت دکو است. کرم پودر درمانی غنی شده آرت دکو با بافت مخملی، ضد‌آب و با‌دوام بوده و به دلیل فرمول غنی ‌شده‌ای که دارد کمک می‌کند تا خطوط سطحی چهره به خوبی پوشانده شوند.

  • برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.
  • شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود.
  • با پیروی از آموزش آرایش صورت حرفه‌ای ساریسا، استفاده از محصولات صحیح و اندکی تمرین می‌توانید مهارت آرایش صورت را به سطوح بالاتری برسانید.
  • پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید.

البته اگر با روش‌های معمولی و محصولات بهداشتی و شوینده، چربی پوستتان قابل کنترل شدن نیست بهتر است برای نتیجه بهتر با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد. در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید. کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید. برای آن که سایه چشم هایتان زیبا و تمیز از آب دربیاید می توانید یک قاشق روی چشمتان قرار دهید و بالای آن را سایه بزنید.

از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد. فروشگاه هایی که دارای تاییدیه معتبر هستند وسایل آرایشی اورجینال را عرضه می کند البته اگر از آنلاین شاپ ها یا سایت ها خریداری کرده اید به نظرات و انتقادات کاربران سایت توجه داشته باشید. دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. برای این کار می‌ توانید مقداری از کرم پودر پنکیک را بر روی بازوی خود تست کنید و بعد از گذشت یک روز یا دوازده ساعت می توانید متوجه شوید که به آن محصول آرایشی آلرژی دارید یا نه .

در این مرحله باید سایه ی رنگ گرم و متناسب با نوع آرایش تان را انتخاب کنید اما قبل از آن بهتر است پرایمر بزنید تا پشت پلک شما یکدست و زیبا باشد. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد. به دلیل طولانی بودن مدت زمان جشن عروسی، مواد آرایشی باید در برابر گرمای زیاد هوا ماندگاری بالایی داشته و تا آخر مراسم هیچ تغییری در جلوه و ظاهر صورت ایجاد نشود. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند.

کشیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بردارید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. چنانچه ظاهری جذاب تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. چنانچه تا به حال آرایش نکرده اید و تصمیم دارید که این کار را بکنید، پس از انجام مراحل زیر عالی به چشم می آیید. چیزی که لازم است انجام دهید این است که آرایش طبیعی داشته باشید و آرایش روی صورتتان مصنوعی نشان ندهد.

پس از گذراندن آموزش های تئوری و انجام تمرین و تکرار، نهایتا کار بر روی صورت خانم ها انجام می شود. و ریزه کاری های مرتبط برای هر کدام از آن ها به شما آموزش داده می شود. هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند.

کامل ترین راهنمای مراحل روتین پوستی + ۳ قدم اصلی

حتما تجربه داشته اید که در هنگام ریمل زدن، اشتباهی پلک های خود را نیز سیاه کرده اید و ظاهری نازیبا برای چشم های شما ایجاد شده است. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید کاغذی را تا کنید و پشت پلک خود و یا زیر پلک پایینی خود قرار دهید و سپس ریمل بزنید تا مواد آن به اطراف چشم شما پخش نشوند. برای آن که ریمل اضافی را از مژه هایتان دور کنید می توانید بعد از ریمل زدن، مژه هایتان را با مسواک برس بزنید. در صورتی که متوجه خشک شدن ریمل خود شدید درب آن را محکم ببندید و آن را درون آب جوش به مدت ۵ دقیقه قرار دهید تا دوباره قابل استفاده شود. بعد از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب کنید و ابتدا خط لب بزنید ، خط لب سبب میشود بتوانید لب های خوش فرم تری داشته باشید و از بیرون زدن رژلب پیشگیری کنید.

هاشور یا میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

به منظور ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی، که با موی سرتان هماهنگ باشد، می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید نقاط کم پشت را پر کنید، پودر ابرو می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. سرانجام، برای کنترل ابروهای نامنظم نیز ژل ابروی خود را بیرون آورید و به آنها نظم بخشید. در صورتی که می‌خواهید دقیقاً مطابق آموزش آرایش صورت ساریسا پیش بروید، بهتر است که از هر سه ابزار آرایشی یاد شده استفاده کنید. وقتی که می‌خواهید آرایش چشم خود را انجام دهید، در واقع انتخاب دست خود شماست. برای ایجاد تابناکی ایده آل خود به سایه چشم، خط چشم و ماسکارا نیاز خواهید داشت.

دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است. برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.