انواع رژ لب های زیبا و دخترانه برای خرید در سال 2022 دکتر فارمو-تهران میکاپ


رژلب‌های کرمی معمولاً در پالت‌هایی که حاوی چندین رنگ هستند عرضه می‌شوند و دارای بافتی نرم و خیس می‌باشند. هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است. استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است.

  • رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید.
  • در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند.
  • اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید.

معمولا بين ساعت ۱۱ صبح تا 8 عصر همان روز سفارش ارسال و به دستتان خواهد رسيد. تمامی حقوق و مطالب سایت، متعلق به فروشگاه اینترنتی چک چونه می باشد. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

بهترین دکتر ستون فقرات در تهران【سال1401】❤️ + لیست 8 تایی

در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت. پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. این مدل به دلیل ترکیب مغذی و مرطوب کننده ای که دارند، یکی از انتخاب‌های خوب برای افراد با پوست خشک هستند.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C29

به این ترتیب رژهای اضافی را می‌توانید از قسمت داخل پاک کرده و مانع از گرفتن آن به دندان‌هایتان شوید. در انتها برای ماندگاری بیشتر رژ می‌توانید از پودرهای فیکساتور استفاده کنید. اگر بخواهید لبتان را بزرگتر نشان دهید، می‌توانید از یک خط لب که همرنگ رژلبتان است استفاده کرده و روی قسمت بیرونی را با آن خط بکشید. اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید. هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر از آن به درستی استفاده نکنید می‌تواند ظاهری نا صاف داشته باشد، بر روی پوست اطراف پخش شود و اینکه خیلی زود پاک گردد.

ست لب مینی سایز برند پت مکگرث

رژ لب را می‌توان در نمونه های مختلف و مارک های متفاوت خریداری کرد. آن‌ها درون محفظه ای قرار دارند که با چرخاندن قسمت پایین آن به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کنند. بهترین قیمت رژ را معمولاً در این دسته پیدا می‌کنید و در عین حال دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند. از رنگ آبی، هلویی و مشکی گرفته تا رژلب صورتی، کالباسی و نود در آن‌ها یافت می‌شود. به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند.