انواع رژ لب های زیبا و دخترانه برای خرید در سال 2022 دکتر فارمو-تهران میکاپ


برای تمیز تر دیده شدن رژ لب می توانید مجددا از خط لب استفاده کنید. گرچه بعضی از خانم ها و آرایشگر ها از یک رژ با رنگ متفاوت با خط لب استفاده می کنند. اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.

  • رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند.
  • فروشگاه اروجی با بیش از 30 سال سابقه از نام دارهای قدیمی در کرج میباشد که اعتبار فروشگاه ما ارائه محصولات اصل و صد در صد اورجینال با حداقل سود می باشد.
  • معمولا بين ساعت ۱۱ صبح تا 8 عصر همان روز سفارش ارسال و به دستتان خواهد رسيد.
  • اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم.

برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم. این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است. یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است.

رژ لب های کلاسیک مای

بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است. البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند.

مایع

در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است. این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد.

رژ لب مایع ضد آب مید تو لست پریو پوپا شماره 014

امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند! تولید کنندگان طیف گسترده‌ای رنگ‌های رژ لب را به ما عرضه کرده‌اند. این محصولات همچنین در بافت‌ها، پوشش‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند که نیازهای منحصر به فرد ما را برآورده می‌کنند. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجایی ماندگاری رژ لب‌های فاقد سرب کمتر از سایر مدل‌هاست، متاسفانه برخی سلامت خود را قربانی دوام آرایششان می‌کنند. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید. در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید.

به این ترتیب رژهای اضافی را می‌توانید از قسمت داخل پاک کرده و مانع از گرفتن آن به دندان‌هایتان شوید. در انتها برای ماندگاری بیشتر رژ می‌توانید از پودرهای فیکساتور استفاده کنید. اگر بخواهید لبتان را بزرگتر نشان دهید، می‌توانید از یک خط لب که همرنگ رژلبتان است استفاده کرده و روی قسمت بیرونی را با آن خط بکشید. اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید. هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر از آن به درستی استفاده نکنید می‌تواند ظاهری نا صاف داشته باشد، بر روی پوست اطراف پخش شود و اینکه خیلی زود پاک گردد.

رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است. بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت. چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد.

نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند. بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

رژ لب را می‌توان در نمونه های مختلف و مارک های متفاوت خریداری کرد. آن‌ها درون محفظه ای قرار دارند که با چرخاندن قسمت پایین آن به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کنند. بهترین قیمت رژ را معمولاً در این دسته پیدا می‌کنید و در عین حال دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند. از رنگ آبی، هلویی و مشکی گرفته تا رژلب صورتی، کالباسی و نود در آن‌ها یافت می‌شود. به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند.