انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی-تهران میکاپ


روشهای مختلفی برای کاشت ناخن وجود داره که هر ناخن‌کار با توجه به مهارت و تخصص خودش و همچنین خواست و نظر مشتری و مراجعه کننده، میتونه بهترین و مناسبترین روش کاشت ناخن رو مورد استفاده قرار بده. دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است.

  • در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد.
  • شاید چنین مشکلاتی برای همه خانم‌های استفاده کننده از کاشت ناخن پدید نیاید.
  • طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد.
  • همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید.

البته، در برخی از مواعظ اخلاقی که این اصطلاح به کار گرفته می شود، به معنای حرمت نیست، بلکه شاید همان معنای مکروه بودن را داشته باشد و در پاره ای از موارد نیز ممکن است معنای آن عدم صحت باشد. هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. شما باید قبل از ثبت نام درباره مدرسان تحقیق کنید و سپس اقدام به پرداخت شهریه بکنید. چرا که اگر از روی تبلیغات ثبت نام کنید قطعا آن کلاس به درد شما نخواهد خورد. شما می توانید برای انجام دادن یک تحقیق درست از تمامی هنرجویانی که در آن مجموعه آموزش می بینند سوالاتی در خصوص نحوه تدریس مدرس و رفع اشکال آن بپرسید. آگاهی داشتن در خصوص رفتارهای مدرس و نحوه رفتار او در سر کلاس می تواند بر روی رضایت هنرجویان نیز تاثیر زیادی بگذارد.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. کاشت ناخن با پودر استحکام بسیار بیشتری نسبت به کاشت ژل داشته و بدون شکستگی و هوا گرفتگی می تواند بر روی ناخن های شما باقی بماند. این نوع از کاشت به هیچ عنوان در نواحی خشک ترک بر نمی دارد و بسیار مقاوم بر جای خود باقی خواهد ماند. قیمت کاشت پودری از کاشت ژله ای کم تر است و برای کسانیکه بودجه ای نسبتا کم در نظر گرفته اند بسیار مناسب می باشد. کاشت ناخن، یعنی اضافه کردن مواد مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بتوانیم از این روش، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخنها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد.

قارچ ناخن بعد از کاشت

از محلول ضد باکتری و محلول ضد قارچ برای تمیز کردن سطح و اطراف ناخن خود استفاده کنید تا از آسیب‌های محتمل جلوگیری شود. کاشت ناخن می‌تواند در دراز مدت مانع رشد طبیعی ناخن و ضعیف شدن بافت ناخن شود. همچنین ممکن است به ریشه ناخن آسیب برساند که در نهایت منجر به افتادن ناخن می‌شود. بعد از کاشت و ترمیم ناخن سعی کنید با مواد آلوده و شیمیایی در تماس نباشید.

اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید. بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد. اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است.

بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. مرحله بالا را می‌توانید با توجه به سلیقه خود تا 3 بار تکرار کرده و در صورت نیاز از سوهان برقی برای فرم دهی استفاده کنید. به‌طوری‌که هیچ لبه ی تیزی وجود نداشته و بر سطح ناخن هیچ خراشیدگی و شیاری دیده نشود.