انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی-تهران میکاپ


کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. کاشت ناخن با ژل، یکی دیگه از انواع کاشت ناخن هست که از ماده ژل کامپوزیت تشکیل شده و به عنوان پوشش ژلی ناخن یا ژلیش ناخن هم مورد استفاده قرار میگیره. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

  • در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند.
  • های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است.
  • برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید.
  • بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود.

داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود و زمینه را برای جدا شدن لایه سطحی ناخن از بستر فراهم کند. هرچه ناخن کاشته شده بلندتر باشد، احتمال بلندشدن ناخن از یستر بیشتر می شود. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند.

کاشت ناخن گریم

با حرکات دورانی قلم یا براش مخصوص، دو ترکیب هلویی و سفید را در هم محو کنید. پس از چسباندن با استفاده از سوهان خط تیپ را محو و با استفاده از کاتر آن را به اندازه دلخواه ببرید. هزینه این کاشت در مقایسه با کاشت دائم بسیار کمتر است، نام دیگر این کاشت، کاشت نمازی نیز می‌باشد. برای سلامت پوست و ناخن خود هرچند وقت یکبار به متخصص پوست مراجعه کنید. در برخی از افراد سرطان پوست، ریه و آلرژی و حساسیت را در پی دارد. پوشاندن عیب‌ها و مشکلات ناخن که گاهی به‌صورت ارثی در ناخن وجود دارد، توصیه می‌شود.

روش برداشتن ناخن مصنوعی

همچنین، کاشت ناخن روی ناخن‌های دفرمه، ظرافت و مهارت خاصی می‌طلبد که می‌تواند قیمت کاشت ناخن را بالا ببرد. ترمیم این کاشت به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا حجم زیادی از مواد باید برداشته شود. این کاشت به مهارت و سرعت بسیار بالایی نیاز دارد زیرا سرعت عمل ناخنکار است که زیبایی این کاشت را دو چندان می‌کند. از مزایای کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی می‌توان به طبیعی بودن و دوام خوب آن اشاره کرد و در مقابل هزینه بالا و لزوم تماس کم با آب از معایب آن محسوب می‌شوند.

در ابتدای کلاس کاشت ناخن با انواع ابزارهای کاشت ناخن آشنا می شوید. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود.

یک ناخن کار حرفه ای که طی مدت زمان یک ساله با انتخاب مکان صحیح و برخورد خوب، توانسته شبکه مشتریان راضی خود را گسترده کند به راحتی می تواند در بازار داغ شب عید تا پنجاه میلیون تومان درآمد داشته باشد. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود.