ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار


پالیگان با استفاده از ماژول‌های پیشرفته، امکان ایجاد شبکه‌های بلاک چینی به هم پیوسته و هماهنگ را ایجاد می‌کند. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است. با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند.

  • ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود.
  • مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند.
  • قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید.
  • فروش و خرید لایت کوین لایت کوین برای حل مشکلات بلاک چین بیت کوین ایجاد شد.
  • از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.
  • این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند.

تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال که از فناوری بلاک چین برای انجام و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کند، فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ شروع کرد. Dominance یا دامیننس polygon به معنی میزان سهم ارز پالیگان در کل بازار کریپتوکارنسی است.

قیمت ماتیک

شبکه پالیگان در سال 2017 و ارز دیجیتال ماتیک در سال 2019 راه‌اندازی شدند. چون ارز دیجیتال شبکه پالیگان ماتیک نام دارد، در ابتدا نام این شبکه ماتیک نتورک بود که بعدها به پالیگان تغییر کرد. جالب است بدانید، تعداد 10 میلیارد ارز دیجیتال ماتیک وجود دارد که تعداد 7.53 میلیارد آن در بازار در گردش است.

معرفی رمزارز ماتیک

رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند.

پرسش های پرتکرار درباره پالیگان

این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و… پالیگان توسط دو توسعه دهنده بلاک چین و یک مشاور کسب و کار هندی به نام‌های Jaynti Kanani، Sandeep Nailwal و Anurag Arjun در اکتبر ۲۰۱۷ خلق شد. این تیم قبل از اینکه شبکه اختصاصی پالیگان را ایجاد کنند نقش مهمی در توسعه پلتفرم اتریوم داشتند و روی محصولاتی مثل Plasma MVP، پروتکل والت کانکت WalletConnect و… کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد .

در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند.