ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو


پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. افزونه متاماسک را می‌توانید به‌راحتی در مرورگر کروم یا بریو نصب کنید. Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است. بله؛ صرافی والکس به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته امکان خرید و فروش متیک را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در صرافی والکس ارز متیک را به‌صورت ریالی (در پایه بازار تومان) به فروش رسانده و تبدیل به ارز فیات کنید.

Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تمام توکن‌های موجود درشبکه ERC20را تحت پوشش خود قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند.

  • شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید.
  • ارز MATIC در تعداد محدودی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی لیست شده است.
  • ارز دیجیتال ماتیک از زمان عرضه با قیمتی کمتر از 0.05 دلار معامله می‌شد.
  • برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید.

آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید. صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

علت جهش ۴۵ درصدی قیمت توکن کرو دائو در یک روز چیست؟

بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود. پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است. غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند. نظر تحلیلگران درمورد آینده آنتولوژی ONT آنتولوژی چیست؟ معماری چند زنجیره ای آنتولوژی، که توسط Jun Li متخصص بلاک چین مستقر در سنگاپور در اواخر…

روزی که بر متیک گذشت چه چیز را برای آن رقم می زند؟

برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید. این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های تراکنش در شبکه پالیگان کاربرد دارد.

کاربران و سرمایه‌ گذاران با استفاده از ماتیک حق رأی در شبکه پالیگان را به دست می‌آورند؛ یعنی می‌توانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند و به بهبود شبکه پالیگان کمک کنند. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند.